Mojego FreeStyle wyprodukowano w czerwcu 2009 roku.
Po czterech latach niewysilonej eksploatacji Niemiec wpadł na genialny pomysł aby odsprzedać te zacne autko mnie.
Niestety pierwszy właściciel zamawiając wyposażenie w Wolfsburgu do naszego FreeStyle nie uwzględnił, że następny właściciel będzie miał niedosyt wyposażenia.
W opcji dzisiejszej pewnie by się zastanowił nad sprzedażą i płakał by jeszcze bardziej

To co zastałem w aucie w dniu zakupu:
Silnik 1,9TDI o mocy 105KM (na hamowni 112KM)
Skrzynia automatyczna DSG7
Pakiet zimowy (grzane siedzenia i dysze spryskiwaczy, nawadnianie przednich lamp)
Nawigacja RNS310
Tempomat
Czujnik zmierzchu oraz czujnik deszczu
Lusterko wewnętrzne oraz lewe zewnętrzne w wersji fotochrom
Wszystkie szyby w wersji elektrycznej
Tylne szyby przyciemnione fabrycznie
Sporo poduszek airbag
Aluski 16 na lato
Stalówki 15 na zimę
Oryginalne dywaniki welurowe
I sporo nieistotnych na co dzień opcji, które działają w ukryciu
To co dołożyłem aby cieszyć się eksploatacją:
Pierwsza i podstawowa rzecz to przyklejenie wlepki klubowej oraz montaż ramek TKP
Zwiększenie mocy do 138KM oraz 325 Momentu obrotowego
pełne WEBASTO z pilotem
Przeciwmgielne światła
Wymiana Bortnetz na wyższy model - 30 bit highline
Kierownicę z funkcją przełączania biegów czyli tak zwaną z łopatkami
Czujniki parkowania z przodu i tyłu z wizualizacją na monitorze czyli OPS
Zestaw bluetooth z mikrofonem i odbieraniem połączeń z kierownicy
Czujnik ciśnienia powietrza w oponach czyli TPMS
CB racja Lafayette z ukrytym modułem i przeprowadzonym gniazdem antenowym do bagażnika
Montaż siatki grodziowej
Montaż koła zapasowego (tak zwanej dojazdówki) 125/70/18
Spolszczenie nawigacji i w miarę aktualne mapy (2014)
To co dołożyłem aby cieszyło oko

Oświetlenie przestrzeni nad nogami (przód + tył)
Kopertówki czyli oświetlenie w drzwiach (przód + tył)
Projektory LED z logo VW w drzwiach (przód + tył)
Dodatkowe oświetlenie w bagażniku w LED
Wymiana oświetlenia wewnętrznego w LED
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej w LED
Oświetlenie zewnętrzne w LED (pod lusterkami zewnętrznymi)
Pedały oraz podstopnica w chromie
podnośniki szyb w chromie (przód + tył)
Przełącznik świateł w chromie
Przełącznik lusterek w chromie
Przycisk hamulca ręcznego w chromie
Listwy progowe chrom z grawerem
Grawer na chromie kierownicy
Naklejka „chrom” na dźwigni regulacji siedzenia
Oryginalne dywaniki gumowe na pochmurne dni
Mata do bagażnika
Siatka do bagażnika
Nakrętki na wentyle z logo VW
Przedni grill oklejony czarną folią
Wymiana włącznika świateł awaryjnych z modelu 1T3
Mniej i bardziej przydatne kodowania VCDS
Tak wyglądał mój FreeStyle tuż po przyjeździe do Polski.


No i zaczęło się

Wizyta u Jaca_Touran

wlepa:

pierwszy „chrom”

polskie menu

Pierwsza wizyta u JEDARO TEAM i rozpakowanie gadżetów do zamontowania


prace nad modami u JEDARO TEAM








Gdzieś w drodze pomiędzy większymi lub mniejszymi modami






W między czasie wskoczyła magiczna 2 z przodu, która zdyskwalifikowała sprzedaż samochodu w kraju gdzie przebiegi kończą się na 199 500


Następne wizyty u JEDARO TEAM zakończona modami







Pakiet chrom&grawer






Spotkania na ściance u JEDARO TEAM
Do obejrzenia na żywo w pełnej okazałości zapraszam na: http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?f=58&t=12031