Strona 1 z 3

Moje BKD chyba namocniejsze w klubie

: pt gru 21, 2012 16:58
autor: rob555
Wrescie po 2krotnym sciaganiu orginalej turbiny (ciagle plula olejem w wydech po regeneracji) zamontowalem sobie meskie turbo GTB22

Bez wiekszego problemu zmiescila sie w samochodzie najwiecej zabawy bylo z pierwszym odcinkiem wydechu oraz TIP (wykorzystalem org dolot troche naciagniety ale daje rade).

Chyba najmocniejszy touranek w klubie :)
Troche dol leniwy ale jeszcze nie mialem czasu sztanga regulowac mysle ze 30Nm jestem w stanie spokojnie do 2000obr ugrac. Ale jak juz 2400obr mamy to sie zaczyna niezla zabawa ;)
Moment ograniczony ze wgledu na dwumase seryjna, moglo byc wiecej :P
Obrazek

[ Komentarz dodany przez: jarry: Sob Gru 22, 2012 16:39 ]
poprawiłem ci posta dla lepszej ekspozycji wykresu :)

: pt gru 21, 2012 18:07
autor: Cesarz
Ze tak powiem... Ladne cacko... :piwo:

: pt gru 21, 2012 18:18
autor: Muti
rob555, no to jest touri,a nie jakaś popierdółka :D :piwo: Nagraj jakiś filmik jak to się odpycha.

: pt gru 21, 2012 18:51
autor: Turanek
Robert, nie zapomnij, że za dwumasą jest skrzynia biegów, półosie z przegubami :>

: pt gru 21, 2012 19:07
autor: Muti
Turanek, półosie nie sądzę,żeby były grubsze nawet w golfie R i scirocco R przy 265 i 270km(nawet 500km robią i działa :D) ,bo przeguby są takie same jak w bkd. Skrzynie możliwe,że są mocniejsze,ale wydaje mi się,że głównie skupiają się na sprzęgle,bo to ono ma najciężej ;)

: pt gru 21, 2012 20:14
autor: Marekk
Powiem że wykresik robi wrażenie :> :brawa: za odwage ....:)

: pt gru 21, 2012 20:41
autor: marcin975
No ładny wynik :brawa: ja miałem 199,4KM z AZV,ale niestety po roku użytkowania pękł blok :omatko: bezawaryjnej jazdy życzę :ok:

: pt gru 21, 2012 21:38
autor: rob555
Hehe dziekuje za opinie ;)

Touranek > nie boj nic...skrzynia 6ska jest pancerna podobnie przeguby itd...

Problematyczne moze byc sprzeglo i (napewno) dwumas. Ale ratuje mnie to ze grube wartosci sa powyzej 2500obr co w znacznym stopniu zmiejsza obciazenia dwumasowki i sprzegla :piwo:

Co do odpychania to w tych warunkach na zmrozonym asfalcie do konca III biegu trakcja szaleje...

Musze troszeczke popracowac jeszcze nad ustawieniami walkow (pare KM mozna ugrac) i podniose ciut doladowanie bo narazie "tylko" 1.8 dmucha co dla GTB jest marnotrastwem ;)

Auto przyspiesza znacznie plynniej niz na seryjnej turbinie z BKD. Tam przy 1800 bylo juz gniecenie ktore slablo wraz z obrotami.
Tutaj wyraznie wgniata z 500obr pozniej ale ciagnie do 4300 caly czas wciskajac w fotel.
Jak narazie zostawiam seryjny wydech 8) i jest ciszej niz z moja suszarka BKD !

: pt gru 21, 2012 21:41
autor: lock00
rob555, z checia obejrzałbym filmik co on potrafi ;)

: pt gru 21, 2012 21:45
autor: AZIK
Ładnie, ładnie... niezła laleczka :>

półosie i krzynka dają radę - ino dwumas może odmówić posłuszeństwa....

ale jak się bawić to się bawić :)

: pt gru 21, 2012 23:04
autor: Turanek
Czy w specyfikacji tej turbiny masz podany opór (ciśnienie) na wydechu?

: pt gru 21, 2012 23:48
autor: rob555
Touranek> nie mam

: sob gru 22, 2012 10:01
autor: seba244
AZIK pisze:Ładnie, ładnie... niezła laleczka :>

półosie i krzynka dają radę - ino dwumas może odmówić posłuszeństwa....

ale jak się bawić to się bawić :)
No właśnie.

Ale wykres robi swoje.

Jak sie bawić to sie bawić...Popieram.......

: sob gru 22, 2012 10:48
autor: kamiloos
pięknie :)
również proszę o filmik.... w moim 1.9 tez mam w planie turbo zmienić

: sob gru 22, 2012 11:34
autor: rob555
Filmiki beda jak trakcja sie pojawi :P

kamiloos
do BKC polecam turbo od ARL...najlepszy wybor do jazdy na codzien. Fajny dol i gora na poziomie 170-180KM