Strona 1 z 3
Moje BKD chyba namocniejsze w klubie
: pt gru 21, 2012 16:58
autor: rob555
Wrescie po 2krotnym sciaganiu orginalej turbiny (ciagle plula olejem w wydech po regeneracji) zamontowalem sobie meskie turbo GTB22
Bez wiekszego problemu zmiescila sie w samochodzie najwiecej zabawy bylo z pierwszym odcinkiem wydechu oraz TIP (wykorzystalem org dolot troche naciagniety ale daje rade).
Chyba najmocniejszy touranek w klubie

Troche dol leniwy ale jeszcze nie mialem czasu sztanga regulowac mysle ze 30Nm jestem w stanie spokojnie do 2000obr ugrac. Ale jak juz 2400obr mamy to sie zaczyna niezla zabawa

Moment ograniczony ze wgledu na dwumase seryjna, moglo byc wiecej
[ Komentarz dodany przez: jarry: Sob Gru 22, 2012 16:39 ]
poprawiłem ci posta dla lepszej ekspozycji wykresu

: pt gru 21, 2012 18:07
autor: Cesarz
Ze tak powiem... Ladne cacko...

: pt gru 21, 2012 18:18
autor: Muti
rob555, no to jest touri,a nie jakaś popierdółka

Nagraj jakiś filmik jak to się odpycha.
: pt gru 21, 2012 18:51
autor: Turanek
Robert, nie zapomnij, że za dwumasą jest skrzynia biegów, półosie z przegubami

: pt gru 21, 2012 19:07
autor: Muti
Turanek, półosie nie sądzę,żeby były grubsze nawet w golfie R i scirocco R przy 265 i 270km(nawet 500km robią i działa

) ,bo przeguby są takie same jak w bkd. Skrzynie możliwe,że są mocniejsze,ale wydaje mi się,że głównie skupiają się na sprzęgle,bo to ono ma najciężej

: pt gru 21, 2012 20:14
autor: Marekk
Powiem że wykresik robi wrażenie

za odwage ....

: pt gru 21, 2012 20:41
autor: marcin975
No ładny wynik

ja miałem 199,4KM z AZV,ale niestety po roku użytkowania pękł blok

bezawaryjnej jazdy życzę

: pt gru 21, 2012 21:38
autor: rob555
Hehe dziekuje za opinie
Touranek > nie boj nic...skrzynia 6ska jest pancerna podobnie przeguby itd...
Problematyczne moze byc sprzeglo i (napewno) dwumas. Ale ratuje mnie to ze grube wartosci sa powyzej 2500obr co w znacznym stopniu zmiejsza obciazenia dwumasowki i sprzegla
Co do odpychania to w tych warunkach na zmrozonym asfalcie do konca III biegu trakcja szaleje...
Musze troszeczke popracowac jeszcze nad ustawieniami walkow (pare KM mozna ugrac) i podniose ciut doladowanie bo narazie "tylko" 1.8 dmucha co dla GTB jest marnotrastwem
Auto przyspiesza znacznie plynniej niz na seryjnej turbinie z BKD. Tam przy 1800 bylo juz gniecenie ktore slablo wraz z obrotami.
Tutaj wyraznie wgniata z 500obr pozniej ale ciagnie do 4300 caly czas wciskajac w fotel.
Jak narazie zostawiam seryjny wydech

i jest ciszej niz z moja suszarka BKD !
: pt gru 21, 2012 21:41
autor: lock00
rob555, z checia obejrzałbym filmik co on potrafi

: pt gru 21, 2012 21:45
autor: AZIK
Ładnie, ładnie... niezła laleczka
półosie i krzynka dają radę - ino dwumas może odmówić posłuszeństwa....
ale jak się bawić to się bawić

: pt gru 21, 2012 23:04
autor: Turanek
Czy w specyfikacji tej turbiny masz podany opór (ciśnienie) na wydechu?
: pt gru 21, 2012 23:48
autor: rob555
Touranek> nie mam
: sob gru 22, 2012 10:01
autor: seba244
AZIK pisze:Ładnie, ładnie... niezła laleczka
półosie i krzynka dają radę - ino dwumas może odmówić posłuszeństwa....
ale jak się bawić to się bawić

No właśnie.
Ale wykres robi swoje.
Jak sie bawić to sie bawić...Popieram.......
: sob gru 22, 2012 10:48
autor: kamiloos
pięknie
również proszę o filmik.... w moim 1.9 tez mam w planie turbo zmienić
: sob gru 22, 2012 11:34
autor: rob555
Filmiki beda jak trakcja sie pojawi
kamiloos do BKC polecam turbo od ARL...najlepszy wybor do jazdy na codzien. Fajny dol i gora na poziomie 170-180KM