Cześć wszystkim. Pacjent to co prawda Caddy ale silnik dobrze znany właścicielom Tourana ;-)Po krótce opiszę sytuację. 2.0 BMM, przebieg 330 tys, od początku w rodzinie, użytkowany głównie na trasach, dpf i turbina oryginalne, program na 163km/389nm, przy 250kkm czyszczone turbo . Auto jeździ poprawnie, jednak od dłuższego czasu zdarzają się sporadyczne notlaufy tylko przy wypalaniu dpf. Wiem że zapełnienie popiołem 92g kwalifikuje go do wymiany, ale patrząc na parametry nie wydaje się być najgorzej. Wypala się co 320km, zapełnienie po tym przebiegu 5-6%, różnicowe na wolnych 5,1mbar. Wrzucam logi różnych kanałów dla ogólnej diagnostyki, bo przy benzynach się trochę nagrzebałem ale nie ukrywam że w dieslu jestem noga ;-)
003 statyczny
http://vaglogi.pl/log-003_hQF0u.html
003 bs
http://vaglogi.pl/log-003_9z478k.html
003 dynamiczny
http://vaglogi.pl/log-003_8jg9QJ.html
008 dynamiczny
http://vaglogi.pl/log-008_75nJL3u.html
010 dynamiczny
http://vaglogi.pl/log-010_F2aEm.html
011 bs + dynamiczny
http://vaglogi.pl/log-011_1Hjv1.html
011 dynamiczny podczas jazdy przy wypalaniu dpf
http://vaglogi.pl/log-011_N8gcNl.html
013 i 023 statyczne
http://vaglogi.pl/log-023_013_LN9Pg1W.html
075 067 011 po wypaleniu dpf
http://vaglogi.pl/log-075_011_067_glq4oVl.html
067 011 w trakcie wypalania
http://vaglogi.pl/log-067_011_AXF8S.html
Za pomoc z góry dziękuję ;-)