Walczę z pewnym wątkiem już czwarty dzień, mianowicie chodzi o błędy przetrzepałem forum, znalazłem tematykę, które dotyczą diesla i nie wiem jak to interpretować otóż:
P023800 ,,wysoki poziom sygnału w obwodzie czujnika A ciśnienie doładowania turbosprężarki
P042000 sprawność układu katalizatora poniżej wartości progowej, rząd 1 (załączone zdjęcie)
Świecą się jednocześnie ,,check engine'' i EPC. Po wstępnej analizie u mechanika, i nie stwierdzeniu żadnych dziwnych zachowań auta, stwierdziliśmy że będziemy obserwować działanie (spadki mocy, jakieś odstępstwa od normy itp.) i prawdopodobnie jest zatkany katalizator, błędy zostały skasowane. Jeździłem tak ponad tydzień, nic się nie działo. Wczoraj, w godzinach wieczornych wracając z Olsztyna, miga mi check engine i sztywno EPC, nie poznaje auta brakuje mocy, jakieś falowania na obrotach, przygaszała nawet żarówka wewnątrz auta. Auto zgasiłem, zaczekałem chwilę odpaliłem i cisza wszystko zniknęło.... Jazda kilku km i to samo, ale już na sztywno do domu.
VW touran 2016 1.4 TSI 150km.
Jak to gryźć?
