Witam, odswieze temat bo minęło trochę czasu i problemy się nagromadzily.
Samochód ma na liczniku 200t problem z wywalajacym
Czujnikiem trwał nadal. Samochód jednak zaczął głośniej chodzić, tj. Pojawił się stukot jakby od łańcuszka rozrządu, doszła zapalajaca się kontrolka ciśnienia oleju.
Auto trafiło do mechanika który stwierdził iż trzeba wymienić kontrolka ciśnienia oleju, czujnik położenia wałka rozrządu oraz olej. Koszt 400zl Samochód odebrałem jednak problem pozostał a nawet się nawarstsil. Samochód zaczął głośniej chodzić a ciśnienie świeciło. Dodam że ciśnienie mierzył i byl o ok.
Samochód trafił znów na warsztat z diagnozą do wymiany łańcuch z napinaczem. Wymiana z robocizna 1600zl.
Jednak samochód klekocze jeszcze bardziej coś jakby mielil ciągle. Mechanik stwierdził że elementy z napinacza łańcucha były rozsypane i trafiły pewnie do silnika. Propozycja remont silnika. Koszt ok 4-5tys.
Pomóżcie jeżeli ktoś aby trochę ma pomysł bo ja już nie wiem. Dodam że podobno ciśnienie ma 3,5
Stuki w silniku 2.0fsi
-
- Przeglądacz
- Posty: 139
- Rejestracja: ndz gru 25, 2016 01:29
- Auto:: Touran 2,0TDI BKD 2007r
- Imię:: Domin
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Stuki w silniku 2.0fsi
Oj kolego na partacza i naciagacza trafiles. Za te pieniądze co juz wydales to ze 2 silniku bys kupił z anglika chociażby na przykład. A jesli faktycznie szkód narobił rozsypany napinacz to lepiej przekładka. Wyjdzie ze 3 razy taniej i tylko nie u tego "bedzie pan zadowolony"... .
Pozdro
Pozdro