Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHold
- pudel77
- Przeglądacz
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lis 22, 2014 19:50
- Auto:: 1.9 BLS 2007 Trendline
- Imię:: Zbyszek
- Lokalizacja: Hajnówka
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
a u mnie ciągle kupa....nie mogę zrobić tego testu i albo jest coś z kodowaniem albo coś z kablami namieszałem.
Jeżeli dam kodowanie takie jak było w starej pompie czyli:
0021190 to kodowanie przyjmuje ale mam następujący błąd
02543 - Vacuum Sensor for Brake Booster (G483)
012 - Electical Fault in Circuit
czy to jest prawidłowe zachowanie po przełożeniu pinów???
piny przełożyłem tak:
4 -------29
6 -------39
11------30
12-----mostek z 25
13-------38
15-------15
16-------16
24-------27
25-------26
27-------41
29-------11
41--------3
dodatkowo na 17 dałem +12 zgodnie z poradą
opcja hhc działa
Jeżeli dam kodowanie takie jak było w starej pompie czyli:
0021190 to kodowanie przyjmuje ale mam następujący błąd
02543 - Vacuum Sensor for Brake Booster (G483)
012 - Electical Fault in Circuit
czy to jest prawidłowe zachowanie po przełożeniu pinów???
piny przełożyłem tak:
4 -------29
6 -------39
11------30
12-----mostek z 25
13-------38
15-------15
16-------16
24-------27
25-------26
27-------41
29-------11
41--------3
dodatkowo na 17 dałem +12 zgodnie z poradą
opcja hhc działa
--------------------------------------------------------
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Moja pompa BJ nie przyjmuje kodowania, każde jest poza zakresem. Nie wiem co jest tego przyczyną.proszę o jakieś sugestie.
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3413
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 114 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
złe kodowanieszefu55 pisze:Moja pompa BJ nie przyjmuje kodowania, każde jest poza zakresem. Nie wiem co jest tego przyczyną.proszę o jakieś sugestie.
wklej autoscan i kodowania jakie wklejasz
tylko nie edytuj autoscanu przypadkiem
-
- Kandydat
- Posty: 7
- Rejestracja: pt sty 06, 2012 18:36
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Uzupełniłeś 19 bajt zerami ?szefu55 pisze:Moja pompa BJ nie przyjmuje kodowania, każde jest poza zakresem. Nie wiem co jest tego przyczyną.proszę o jakieś sugestie.
-- 6 lip 2016, o 12:00 --
Możesz obejść test:pudel77 pisze:a u mnie ciągle kupa....nie mogę zrobić tego testu
Securty Access - 40168
Basic Settings
Grupa 103
Masz tam opcję wyłączania testu.
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Takie kodowanie wkleiłem
0000800009220003001401EB901D0001050800
mam jakiś błąd elektryki bo zmieniłem pompę i nadal występuje, gdzie szukać przyczyny ? skrzynka bezpieczników czy raczej wtyczka ABS?
Poniedziałek,04,Lipiec,2016,19:55:33:10373
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.4.1
Wersja danych: 20160315
www.vcds.pl
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ
Komponent i/lub wersja: ESP MK60EC1 H31 0121
Kodowanie: 00000000000000000000000000000000000000
Kod serwisu: WSC 33361 790 00999
VCID: 7BF5945DFACDE5E62B-802E
6 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01042 - Sterownik niezakodowany
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 0
Zliczanie: 20992
Zliczanie: 195
Zliczanie: 40448
Zliczanie: 0
Zliczanie: 0
Zliczanie: 0
01435 - Czujnik 1 ciśnienia w układzie hamulcowym (G201)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 279
Zliczanie: 40704
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 295
Zliczanie: 40704
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
01423 - Czujnik przyspieszenia poprzecznego (G200)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 270
Zliczanie: 40704
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
01276 - Pompa hydrauliczna ABS (V64)
012 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 7
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 105
Zliczanie: 40448
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
03306 - Kodowanie nieważne
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 4161
Zliczanie: 40448
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
0000800009220003001401EB901D0001050800
mam jakiś błąd elektryki bo zmieniłem pompę i nadal występuje, gdzie szukać przyczyny ? skrzynka bezpieczników czy raczej wtyczka ABS?
Poniedziałek,04,Lipiec,2016,19:55:33:10373
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows Pracujesz na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 15.7.4.1
Wersja danych: 20160315
www.vcds.pl
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ
Komponent i/lub wersja: ESP MK60EC1 H31 0121
Kodowanie: 00000000000000000000000000000000000000
Kod serwisu: WSC 33361 790 00999
VCID: 7BF5945DFACDE5E62B-802E
6 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01042 - Sterownik niezakodowany
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 0
Zliczanie: 20992
Zliczanie: 195
Zliczanie: 40448
Zliczanie: 0
Zliczanie: 0
Zliczanie: 0
01435 - Czujnik 1 ciśnienia w układzie hamulcowym (G201)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 279
Zliczanie: 40704
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 295
Zliczanie: 40704
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
01423 - Czujnik przyspieszenia poprzecznego (G200)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 270
Zliczanie: 40704
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
01276 - Pompa hydrauliczna ABS (V64)
012 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 7
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 105
Zliczanie: 40448
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
03306 - Kodowanie nieważne
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 239
Przebieg: 92189 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Zliczanie: 3
Zliczanie: 2
Zliczanie: 29440
Zliczanie: 4161
Zliczanie: 40448
Zliczanie: 0
Zliczanie: 65024
Zliczanie: 0
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
-
- Kandydat
- Posty: 7
- Rejestracja: pt sty 06, 2012 18:36
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Możesz podać kodowanie poprzedniej pompy ?szefu55 pisze:Takie kodowanie wkleiłem
0000800009220003001401EB901D0001050800
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Poprzednia miała krótkie kodowanie, to istotne i nadal je chcesz?
-- Śr lip 06, 2016 14:53 --
0006792 to kodowanie pompy 1K0 907 379AC
-- Śr lip 06, 2016 16:22 --
Takie kodowanie podpowiada kalkulator, myszka jest zatrzymana na bajcie który jest programowany, proszę sprawdzić i dać znać, czy mam dopisywać zera na końcu ? bo każde kodowanie wywala "Poza zakresem" poradźcie coś
-- Śr lip 06, 2016 14:53 --
0006792 to kodowanie pompy 1K0 907 379AC
-- Śr lip 06, 2016 16:22 --
Takie kodowanie podpowiada kalkulator, myszka jest zatrzymana na bajcie który jest programowany, proszę sprawdzić i dać znać, czy mam dopisywać zera na końcu ? bo każde kodowanie wywala "Poza zakresem" poradźcie coś
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
- hagio
- Expert
- Posty: 1219
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
może pomoże kodowanie mojej pompy w Touranie
Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ
Component: ESP MK60EC1 H31 0121
Revision: 00H31001
Coding: 323B4016092781034C0F02ED901A8162370C00
Shop #: WSC 12345 123 12345
VCID: 7BF3812BFA2A56F93A9-802E
Ps.sprawdź na spokojnie przepinkę pinów w ABS.
Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ
Component: ESP MK60EC1 H31 0121
Revision: 00H31001
Coding: 323B4016092781034C0F02ED901A8162370C00
Shop #: WSC 12345 123 12345
VCID: 7BF3812BFA2A56F93A9-802E
Ps.sprawdź na spokojnie przepinkę pinów w ABS.
-
- Kandydat
- Posty: 7
- Rejestracja: pt sty 06, 2012 18:36
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Kalkulator numery VIN ustawia prawidłowo. W bajcie 15 nie ustawiłeś bitu LHD.szefu55 pisze:
Takie kodowanie podpowiada kalkulator, myszka jest zatrzymana na bajcie który jest programowany, proszę sprawdzić i dać znać, czy mam dopisywać zera na końcu ? bo każde kodowanie wywala "Poza zakresem" poradźcie coś
Jeżeli znowu wywali zrób najpierw adaptację G85, 200, 201 itd. a potem powtórz kodowanie.
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Dziwne, ze nie wykrywa leona po VIN BYTE 00 i 01 u Ciebie jest w obu wartosc '00',powinno byc 11 i 3B, sprawdz czy wpisujesz poprawny VIN, jesli tak to odlacz na chwile aku i sprobuj:
113B800009228103001401EB901D8169350800
113B800009228103001401EB901D8169350800
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Vin jest poprawny. jutro zrobię test bo czyściłem dolot i dopiero jutro będzie wszystko poskładane.
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
-
- Początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 09, 2016 12:09
- Auto:: Audi A3 BKD
- Imię:: Adam
- Lokalizacja: Dąbrowa G
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Dla Seata w trzecim bajcie nie moze być zer, musi byc 12 tak samo jak w A3Arek_VI pisze:113B800009228103001401EB901D8169350800
113B801209228103001401EB901D8169350800
-
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
01276 - Pompa hydrauliczna ABS (V64)
są dwa plusy zasilające?
są dwa plusy zasilające?
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Pompa jest podpięta według schematu z forum, ale możliwe że ten błąd pojawił się jak odpiąłem grubą masę z pozycji 16 o ile się nie mylę.
Podaj gotowca jak zakodować pompę i jutro spróbuje wkleić.
To jest Leon Cupra,
Podaj gotowca jak zakodować pompę i jutro spróbuje wkleić.
To jest Leon Cupra,
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
- pudel77
- Przeglądacz
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lis 22, 2014 19:50
- Auto:: 1.9 BLS 2007 Trendline
- Imię:: Zbyszek
- Lokalizacja: Hajnówka
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Arek_VI dziękuję tego mi było trzeba. Test włączony
nareszcie ABS nie bije po oczach.

--------------------------------------------------------
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
bynajmniej nie znaczy przynajmniej