Strona 6 z 29

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: wt cze 14, 2016 18:14
autor: andreass211
jarry pisze:
Johny7205 pisze:Czy faktycznie to jest 1T1614723D a nie 1K1614723H???
1T1614723D występuje w Touranie od 2011r. do 2015r.
1K1614723H występuje w Golfach, Golfach Plusach, Sirocco i całej masie innych aut z grupy, ale nie w Touranie

ja zakładałem 1T1 i pasują idealnie :oki:
no właśnie kolega Jarry zamawiał mi te przewody napewno wie co pisze u mnie pasowało

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: wt cze 14, 2016 19:28
autor: hagio
szefu55 pisze:A jakbym chciał wymienić na oryginalne przewody w leonie to jakie numery należy szukać ? to możne zamówię takie i będzie jak z fabryki :)
Nawet jak się mylę, mogę mieć rację. :ok:

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr cze 15, 2016 08:29
autor: szefu55
Do Leona są takie same przewody ? a czy mocowania pomp się różnią ? obecna z tą którą chcę założyć ?

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr cze 15, 2016 11:30
autor: hagio
szefu55 pisze:Do Leona są takie same przewody ? a czy mocowania pomp się różnią ? obecna z tą którą chcę założyć ?
Naj drugiej str.w tym temacie w moim poście masz foto obu pomp i ich mocowania , niestety nią pasują p&p. Mocowanie z nowej pompy ponawiercałem tak żeby pasowało.
Twoje jest jak na foto nr 4.

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr cze 22, 2016 21:09
autor: pudel77
Dzisiaj namęczyłem się i trochę się podłamałem.
Duosensor zmieniony, piny poprzepinałem i już prawie wszystkie kontrolki pogasły ale nie mogłem zrobić adaptacji G85 i uaktywniłem w 93 kanale test funkcjonowania systemu.
teraz mam błąd 01486 i nie wiem jak zakończyć ten test - może ktoś poda sprawdzoną procedurę???

robiłem tak:
pedał hamulca w podłogę potem jazda z pr do 20km/h i skręcałem kierownicą w lewo prawo
ale nic to nie dało
chyba muszę przejrzeć wtyczkę i połączenia bo wyskoczył mi błąd
01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy J500
004 - brak sygnału/komunikacji
nie wiem który to kabel we wtyczce.
Ogólnie to u mnie jakoś bardzo naprężone te kable są.
Jutro po pracy będę znowu się grzebał, dzisiaj laptok zdechł :(

zapomniałem stara pompa miała kodowanie 0021190
nowe 0056006
może coś z kodowaniem nie tak

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr cze 22, 2016 22:03
autor: dexter23pl
pudel77 pisze:Dzisiaj namęczyłem się i trochę się podłamałem.
Duosensor zmieniony, piny poprzepinałem i już prawie wszystkie kontrolki pogasły ale nie mogłem zrobić adaptacji G85 i uaktywniłem w 93 kanale test funkcjonowania systemu.
teraz mam błąd 01486 i nie wiem jak zakończyć ten test - może ktoś poda sprawdzoną procedurę???

robiłem tak:
pedał hamulca w podłogę potem jazda z pr do 20km/h i skręcałem kierownicą w lewo prawo
ale nic to nie dało
chyba muszę przejrzeć wtyczkę i połączenia bo wyskoczył mi błąd
01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy J500
004 - brak sygnału/komunikacji
nie wiem który to kabel we wtyczce.
Ogólnie to u mnie jakoś bardzo naprężone te kable są.
Jutro po pracy będę znowu się grzebał, dzisiaj laptok zdechł :(

zapomniałem stara pompa miała kodowanie 0021190
nowe 0056006
może coś z kodowaniem nie tak

no dobra ale jaką pompę założyłeś? AC z HHC?
jeśli masz błąd w abs testu nie zrobisz.
A robi się go łatwo bo po daniu pedału w podłogę kontrolki na liczniku inaczej migają i dajesz wtedy powoli w lewo tak 1/4 okręgu i test gaśnie.

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr cze 22, 2016 22:10
autor: pudel77
Tak pompa AC z HHC

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr cze 22, 2016 23:45
autor: dexter23pl
Może znajdę jutro na kompie w pracy kodowanie kolegi z turka tej pomy AC to wkleję.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7AVPRj2BNuc[/youtube]

-- Cz cze 23, 2016 16:22 --

Address 01: Engine Labels: None
Part No SW: 03G 906 021 MG HW: 03G 906 021 AB
Component: R4 1,9L EDC G000SG 0313
Revision: --H06--- Serial number: VWX7Z0FN3NU0Z7
Coding: 0000072

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-614-517-MK60-F.lbl
Part No SW: 1K0 614 517 AC HW: 1K0 614 517 AC
Component: ESP FRONT MK60-AT 0102
Revision: 00H14001
Coding: 0053958

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: czw cze 23, 2016 21:13
autor: pudel77
Kodowanie
0041670 - zapala się kontrolka TPS
0039622 - to samo
0056006 - przyjmuje kodowanie i nic się nie dzieje -nie mogę adoptować g85
0053958 - udało się skasować błędy we wspomaganiu związane z g85
została jedna kontrolka ABS i błąd 01486 - uaktywniony test systemu.
Na dzisiaj jestem zadowolony, pogasło prawie wszystko musze tylko jakoś ukończyć ten test systemu. Wcześniej nie mogłem bo były błędy we wspomaganiu.

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: pt cze 24, 2016 10:26
autor: dexter23pl
pudel77 pisze:Kodowanie
0041670 - zapala się kontrolka TPS
0039622 - to samo
0056006 - przyjmuje kodowanie i nic się nie dzieje -nie mogę adoptować g85
0053958 - udało się skasować błędy we wspomaganiu związane z g85
została jedna kontrolka ABS i błąd 01486 - uaktywniony test systemu.
Na dzisiaj jestem zadowolony, pogasło prawie wszystko musze tylko jakoś ukończyć ten test systemu. Wcześniej nie mogłem bo były błędy we wspomaganiu.
:piwo:

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob cze 25, 2016 09:21
autor: szefu55
Koledzy na test ESP jest fajny patent, Jedziesz na rondo, zatrzymujesz się przed wjazdem, wciskasz pedała w podłogę aby włączyć funkcję i wjeżdżasz na rondo dość energicznie aby było czuć delikatne przeciążenie i po sprawie :)

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob cze 25, 2016 14:12
autor: pudel77
szefu55

spróbuję, bo męczę się z tym testem :cry:

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob cze 25, 2016 21:06
autor: szefu55
Ważne aby rondo było dość duże i objechać je po całości.
Ja dzis przełożyłem pompę ABS bez kanału z pozycji silnika. Użyłem dwóch redukcji gwintów i wyglada ze jest ok. Piny zamieniłem w odpowiednie miejsca, nadmiar wypisałem i zaizolowalem. Pompa narazie nie dała sie zakodować, może to wina tego ze nie ma adaptacji g85 itd. Co o tym sądzicie?
Jak chcecie to napisze jak w prosty sposób wyjmować piny z kostki ABS bo chwile zajęło mi dojście do tego. Uchwyt przerobiłem w 3 minuty :) brawo Ja !

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob cze 25, 2016 23:03
autor: jeżu
Pompę da się poprawnie zakodować mimo braku adaptacji..
Piny najlepiej dołożyć niż je wyjmować... :mrgreen:

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob cze 25, 2016 23:41
autor: szefu55
Wyjmowałem z jednej lokalizacji i wpinałem w kolejną z opisu, to chyba najlepsze wyjście. Bezinwazyjne, bez cięcia, lutowania, pełen profesional :) może mam coś źle zakodowane, albo źle wyliczone i dlatego nie przyjmuje kodowania.Wywala info że wartość poza zakresem. Nie wiem jak zakodować byte 04 co tam ma być wybrane, czy jeśli posiadam Cuprę to mam kodować standard czy GTI,FR
Pewnie namieszałem w kodowaniu i dlatego nie przyjmuje go pompa, z błędów zostały tylko nieskalibrowane czujniki i powinno śmigać.

Na pierwszym zdjęciu widać śrubę na środku, nie było jej tam bo stara pompa nie ma trzech tylko dwa otwory, po nawierceniu i wkręceniu śruby (stary uchwyt nowa pompa) jest tak stabilnie że można holować auto za pompę ABS.
Chciałbym wszystkim podziękować za dobre rady ! wrzucę jeszcze foty jak wygląda zamocowana i skręcona pompa wraz z redukcjami gwintów.