no właśnie kolega Jarry zamawiał mi te przewody napewno wie co pisze u mnie pasowałojarry pisze:1T1614723D występuje w Touranie od 2011r. do 2015r.Johny7205 pisze:Czy faktycznie to jest 1T1614723D a nie 1K1614723H???
1K1614723H występuje w Golfach, Golfach Plusach, Sirocco i całej masie innych aut z grupy, ale nie w Touranie
ja zakładałem 1T1 i pasują idealnie
Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHold
-
- Specjalista
- Posty: 572
- Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
- Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
- Imię:: andrzej
- Lokalizacja: stavanger
- Podziękował: 82 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
pozdrawiam
- hagio
- Expert
- Posty: 1219
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Nawet jak się mylę, mogę mieć rację.szefu55 pisze:A jakbym chciał wymienić na oryginalne przewody w leonie to jakie numery należy szukać ? to możne zamówię takie i będzie jak z fabryki

- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Do Leona są takie same przewody ? a czy mocowania pomp się różnią ? obecna z tą którą chcę założyć ?
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
- hagio
- Expert
- Posty: 1219
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Naj drugiej str.w tym temacie w moim poście masz foto obu pomp i ich mocowania , niestety nią pasują p&p. Mocowanie z nowej pompy ponawiercałem tak żeby pasowało.szefu55 pisze:Do Leona są takie same przewody ? a czy mocowania pomp się różnią ? obecna z tą którą chcę założyć ?
Twoje jest jak na foto nr 4.
- pudel77
- Przeglądacz
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lis 22, 2014 19:50
- Auto:: 1.9 BLS 2007 Trendline
- Imię:: Zbyszek
- Lokalizacja: Hajnówka
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Dzisiaj namęczyłem się i trochę się podłamałem.
Duosensor zmieniony, piny poprzepinałem i już prawie wszystkie kontrolki pogasły ale nie mogłem zrobić adaptacji G85 i uaktywniłem w 93 kanale test funkcjonowania systemu.
teraz mam błąd 01486 i nie wiem jak zakończyć ten test - może ktoś poda sprawdzoną procedurę???
robiłem tak:
pedał hamulca w podłogę potem jazda z pr do 20km/h i skręcałem kierownicą w lewo prawo
ale nic to nie dało
chyba muszę przejrzeć wtyczkę i połączenia bo wyskoczył mi błąd
01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy J500
004 - brak sygnału/komunikacji
nie wiem który to kabel we wtyczce.
Ogólnie to u mnie jakoś bardzo naprężone te kable są.
Jutro po pracy będę znowu się grzebał, dzisiaj laptok zdechł
zapomniałem stara pompa miała kodowanie 0021190
nowe 0056006
może coś z kodowaniem nie tak
Duosensor zmieniony, piny poprzepinałem i już prawie wszystkie kontrolki pogasły ale nie mogłem zrobić adaptacji G85 i uaktywniłem w 93 kanale test funkcjonowania systemu.
teraz mam błąd 01486 i nie wiem jak zakończyć ten test - może ktoś poda sprawdzoną procedurę???
robiłem tak:
pedał hamulca w podłogę potem jazda z pr do 20km/h i skręcałem kierownicą w lewo prawo
ale nic to nie dało
chyba muszę przejrzeć wtyczkę i połączenia bo wyskoczył mi błąd
01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy J500
004 - brak sygnału/komunikacji
nie wiem który to kabel we wtyczce.
Ogólnie to u mnie jakoś bardzo naprężone te kable są.
Jutro po pracy będę znowu się grzebał, dzisiaj laptok zdechł

zapomniałem stara pompa miała kodowanie 0021190
nowe 0056006
może coś z kodowaniem nie tak
--------------------------------------------------------
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
-
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
pudel77 pisze:Dzisiaj namęczyłem się i trochę się podłamałem.
Duosensor zmieniony, piny poprzepinałem i już prawie wszystkie kontrolki pogasły ale nie mogłem zrobić adaptacji G85 i uaktywniłem w 93 kanale test funkcjonowania systemu.
teraz mam błąd 01486 i nie wiem jak zakończyć ten test - może ktoś poda sprawdzoną procedurę???
robiłem tak:
pedał hamulca w podłogę potem jazda z pr do 20km/h i skręcałem kierownicą w lewo prawo
ale nic to nie dało
chyba muszę przejrzeć wtyczkę i połączenia bo wyskoczył mi błąd
01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy J500
004 - brak sygnału/komunikacji
nie wiem który to kabel we wtyczce.
Ogólnie to u mnie jakoś bardzo naprężone te kable są.
Jutro po pracy będę znowu się grzebał, dzisiaj laptok zdechł
zapomniałem stara pompa miała kodowanie 0021190
nowe 0056006
może coś z kodowaniem nie tak
no dobra ale jaką pompę założyłeś? AC z HHC?
jeśli masz błąd w abs testu nie zrobisz.
A robi się go łatwo bo po daniu pedału w podłogę kontrolki na liczniku inaczej migają i dajesz wtedy powoli w lewo tak 1/4 okręgu i test gaśnie.
- pudel77
- Przeglądacz
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lis 22, 2014 19:50
- Auto:: 1.9 BLS 2007 Trendline
- Imię:: Zbyszek
- Lokalizacja: Hajnówka
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Tak pompa AC z HHC
--------------------------------------------------------
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
-
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Może znajdę jutro na kompie w pracy kodowanie kolegi z turka tej pomy AC to wkleję.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7AVPRj2BNuc[/youtube]
-- Cz cze 23, 2016 16:22 --
Address 01: Engine Labels: None
Part No SW: 03G 906 021 MG HW: 03G 906 021 AB
Component: R4 1,9L EDC G000SG 0313
Revision: --H06--- Serial number: VWX7Z0FN3NU0Z7
Coding: 0000072
Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-614-517-MK60-F.lbl
Part No SW: 1K0 614 517 AC HW: 1K0 614 517 AC
Component: ESP FRONT MK60-AT 0102
Revision: 00H14001
Coding: 0053958
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7AVPRj2BNuc[/youtube]
-- Cz cze 23, 2016 16:22 --
Address 01: Engine Labels: None
Part No SW: 03G 906 021 MG HW: 03G 906 021 AB
Component: R4 1,9L EDC G000SG 0313
Revision: --H06--- Serial number: VWX7Z0FN3NU0Z7
Coding: 0000072
Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-614-517-MK60-F.lbl
Part No SW: 1K0 614 517 AC HW: 1K0 614 517 AC
Component: ESP FRONT MK60-AT 0102
Revision: 00H14001
Coding: 0053958
- pudel77
- Przeglądacz
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lis 22, 2014 19:50
- Auto:: 1.9 BLS 2007 Trendline
- Imię:: Zbyszek
- Lokalizacja: Hajnówka
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Kodowanie
0041670 - zapala się kontrolka TPS
0039622 - to samo
0056006 - przyjmuje kodowanie i nic się nie dzieje -nie mogę adoptować g85
0053958 - udało się skasować błędy we wspomaganiu związane z g85
została jedna kontrolka ABS i błąd 01486 - uaktywniony test systemu.
Na dzisiaj jestem zadowolony, pogasło prawie wszystko musze tylko jakoś ukończyć ten test systemu. Wcześniej nie mogłem bo były błędy we wspomaganiu.
0041670 - zapala się kontrolka TPS
0039622 - to samo
0056006 - przyjmuje kodowanie i nic się nie dzieje -nie mogę adoptować g85
0053958 - udało się skasować błędy we wspomaganiu związane z g85
została jedna kontrolka ABS i błąd 01486 - uaktywniony test systemu.
Na dzisiaj jestem zadowolony, pogasło prawie wszystko musze tylko jakoś ukończyć ten test systemu. Wcześniej nie mogłem bo były błędy we wspomaganiu.
--------------------------------------------------------
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
-
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
pudel77 pisze:Kodowanie
0041670 - zapala się kontrolka TPS
0039622 - to samo
0056006 - przyjmuje kodowanie i nic się nie dzieje -nie mogę adoptować g85
0053958 - udało się skasować błędy we wspomaganiu związane z g85
została jedna kontrolka ABS i błąd 01486 - uaktywniony test systemu.
Na dzisiaj jestem zadowolony, pogasło prawie wszystko musze tylko jakoś ukończyć ten test systemu. Wcześniej nie mogłem bo były błędy we wspomaganiu.

- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Koledzy na test ESP jest fajny patent, Jedziesz na rondo, zatrzymujesz się przed wjazdem, wciskasz pedała w podłogę aby włączyć funkcję i wjeżdżasz na rondo dość energicznie aby było czuć delikatne przeciążenie i po sprawie 

Polskie menu,lektor,mapy MMI.
- pudel77
- Przeglądacz
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lis 22, 2014 19:50
- Auto:: 1.9 BLS 2007 Trendline
- Imię:: Zbyszek
- Lokalizacja: Hajnówka
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
szefu55
spróbuję, bo męczę się z tym testem
spróbuję, bo męczę się z tym testem

--------------------------------------------------------
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Ważne aby rondo było dość duże i objechać je po całości.
Ja dzis przełożyłem pompę ABS bez kanału z pozycji silnika. Użyłem dwóch redukcji gwintów i wyglada ze jest ok. Piny zamieniłem w odpowiednie miejsca, nadmiar wypisałem i zaizolowalem. Pompa narazie nie dała sie zakodować, może to wina tego ze nie ma adaptacji g85 itd. Co o tym sądzicie?
Jak chcecie to napisze jak w prosty sposób wyjmować piny z kostki ABS bo chwile zajęło mi dojście do tego. Uchwyt przerobiłem w 3 minuty
brawo Ja !
Ja dzis przełożyłem pompę ABS bez kanału z pozycji silnika. Użyłem dwóch redukcji gwintów i wyglada ze jest ok. Piny zamieniłem w odpowiednie miejsca, nadmiar wypisałem i zaizolowalem. Pompa narazie nie dała sie zakodować, może to wina tego ze nie ma adaptacji g85 itd. Co o tym sądzicie?
Jak chcecie to napisze jak w prosty sposób wyjmować piny z kostki ABS bo chwile zajęło mi dojście do tego. Uchwyt przerobiłem w 3 minuty

Polskie menu,lektor,mapy MMI.
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5596
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 670 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Pompę da się poprawnie zakodować mimo braku adaptacji..
Piny najlepiej dołożyć niż je wyjmować...
Piny najlepiej dołożyć niż je wyjmować...

- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Wyjmowałem z jednej lokalizacji i wpinałem w kolejną z opisu, to chyba najlepsze wyjście. Bezinwazyjne, bez cięcia, lutowania, pełen profesional
może mam coś źle zakodowane, albo źle wyliczone i dlatego nie przyjmuje kodowania.Wywala info że wartość poza zakresem. Nie wiem jak zakodować byte 04 co tam ma być wybrane, czy jeśli posiadam Cuprę to mam kodować standard czy GTI,FR
Pewnie namieszałem w kodowaniu i dlatego nie przyjmuje go pompa, z błędów zostały tylko nieskalibrowane czujniki i powinno śmigać.
Na pierwszym zdjęciu widać śrubę na środku, nie było jej tam bo stara pompa nie ma trzech tylko dwa otwory, po nawierceniu i wkręceniu śruby (stary uchwyt nowa pompa) jest tak stabilnie że można holować auto za pompę ABS.
Chciałbym wszystkim podziękować za dobre rady ! wrzucę jeszcze foty jak wygląda zamocowana i skręcona pompa wraz z redukcjami gwintów.

Pewnie namieszałem w kodowaniu i dlatego nie przyjmuje go pompa, z błędów zostały tylko nieskalibrowane czujniki i powinno śmigać.
Na pierwszym zdjęciu widać śrubę na środku, nie było jej tam bo stara pompa nie ma trzech tylko dwa otwory, po nawierceniu i wkręceniu śruby (stary uchwyt nowa pompa) jest tak stabilnie że można holować auto za pompę ABS.
Chciałbym wszystkim podziękować za dobre rady ! wrzucę jeszcze foty jak wygląda zamocowana i skręcona pompa wraz z redukcjami gwintów.
Polskie menu,lektor,mapy MMI.