Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHold
- jarry
- Władca postów
- Posty: 5698
- Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
- Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
- Imię:: Rołbert
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 584 razy
- Otrzymał podziękowań: 828 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
z tego co pamiętam to tak, taki malutki w oprawce na przewodzie
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
- pudel77
- Przeglądacz
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lis 22, 2014 19:50
- Auto:: 1.9 BLS 2007 Trendline
- Imię:: Zbyszek
- Lokalizacja: Hajnówka
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

--------------------------------------------------------
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
bynajmniej nie znaczy przynajmniej
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Kolego a czy wszystko będzie działało jak trzeba ? ja mam leona 1p i zastanawiam się czy jak usunę piny od czujników duosensor itd czy wszystko będzie działać ? zmieniam pompę z AC na BJ. Prosze o podpowiedź jak to ugryźć.yox pisze:tak, to przycisk ESP, nie przejmuj sie opisami, 'wal' smialo po numerach, rozpiska jest jak najbardziej ok
Edit
Maly hint:
1. piny na 'szaro' pozostaja bez zmian
2. likwidujesz wszelkie 'mostki'
3. usuwasz calkowicie piny: 6.24.25.29 (DuoSensor)
4. reszte zamieniasz wg. rozpiski (czarny druk)
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
- hagio
- Expert
- Posty: 1218
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Skoro mi i innym ruszyło to Tobie też. Masz pomocnika kodowania?szefu55 pisze:Kolego a czy wszystko będzie działało jak trzeba ? ja mam leona 1p i zastanawiam się czy jak usunę piny od czujników duosensor itd czy wszystko będzie działać ? zmieniam pompę z AC na BJ. Prosze o podpowiedź jak to ugryźć.yox pisze:tak, to przycisk ESP, nie przejmuj sie opisami, 'wal' smialo po numerach, rozpiska jest jak najbardziej ok
Edit
Maly hint:
1. piny na 'szaro' pozostaja bez zmian
2. likwidujesz wszelkie 'mostki'
3. usuwasz calkowicie piny: 6.24.25.29 (DuoSensor)
4. reszte zamieniasz wg. rozpiski (czarny druk)
Ps.też mam BJ
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
...kolego pompa 'BJ' czyli z dlugim kodowaniem, DuoSensor ma wbudowany w sobie, wiec nie korzysta z zewnetrznego, piny mozesz uciac, zaizolowac, lub co tam chcesz, a DuoSensor sprzedac
reszta wg rozpiski 


- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Panowie bardzo wam dziękuję, właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem
Treściwej i rzeczowej. Bałem się o duosensor że trzeba go wymienić na inny, a jak się okazało w tym modelu jest w pompie.
A czy możecie mi powiedzieć ile sztuk i jakie dokładnie kupić redukcje gwintów ?
-- Wt cze 14, 2016 11:41 --
Mam pomocnika kodowania tego ABS/ESP long code calculator...... mam też VCDS i VCP więc od strony technicznej się przygotowałem.

A czy możecie mi powiedzieć ile sztuk i jakie dokładnie kupić redukcje gwintów ?
-- Wt cze 14, 2016 11:41 --
Mam pomocnika kodowania tego ABS/ESP long code calculator...... mam też VCDS i VCP więc od strony technicznej się przygotowałem.
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
- hagio
- Expert
- Posty: 1218
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
[quote="szefu55"]Panowie bardzo wam dziękuję, właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem
Treściwej i rzeczowej. Bałem się o duosensor że trzeba go wymienić na inny, a jak się okazało w tym modelu jest w pompie.
A czy możecie mi powiedzieć ile sztuk i jakie dokładnie kupić redukcje gwintów ?
-- Wt cze 14, 2016 11:41 --
Mam pomocnika kodowania tego ABS/ESP long code calculator...... mam też VCDS i VCP więc od strony technicznej się przygotowałem.[/quote/ ]
Redukcje z 12x10 i z 10x12 gwint zdaje się 1.0 po jednej sztuce, można pokombinować obcinając zaklepaną końcówkę założyć nową odpowiednią końcówkę i zarobić na oryginalnym przewodzie hamulcowym. Osobiście dorobiłem cały przewód w miedzi, co nowe to nowe , problem jest z ułożeniem go w mocowanie

A czy możecie mi powiedzieć ile sztuk i jakie dokładnie kupić redukcje gwintów ?
-- Wt cze 14, 2016 11:41 --
Mam pomocnika kodowania tego ABS/ESP long code calculator...... mam też VCDS i VCP więc od strony technicznej się przygotowałem.[/quote/ ]
Redukcje z 12x10 i z 10x12 gwint zdaje się 1.0 po jednej sztuce, można pokombinować obcinając zaklepaną końcówkę założyć nową odpowiednią końcówkę i zarobić na oryginalnym przewodzie hamulcowym. Osobiście dorobiłem cały przewód w miedzi, co nowe to nowe , problem jest z ułożeniem go w mocowanie
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Auto robię u kuzyna i ona ma zestaw do zarabiania końcówek do ABS ale zastanawiałem się czy tam jest na tyle zapasu że jak obetnę to będzie na czym zarobić ? nie mam auta i nie widzę tego wizualnie, a przejściówki to zły pomysł ?
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
- jarry
- Władca postów
- Posty: 5698
- Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
- Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
- Imię:: Rołbert
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 584 razy
- Otrzymał podziękowań: 828 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
tylko czy on nie ma czasem do miedzi? bo oryginał to pewnie wiesz że stal? nie wiem czy zestaw do miedzi zarobi stal ale przypuszczam że nie
ogólnie to auto z układem hamulcowym sztukowanym z miedzi nie przejdzie przeglądu w Niemczech, jak gdzie indziej to nie wiem
ogólnie to auto z układem hamulcowym sztukowanym z miedzi nie przejdzie przeglądu w Niemczech, jak gdzie indziej to nie wiem
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Wydaje mi się że zastosuję redukcję gwintu, robiłem tak na wiertnicy która pracowała na wysokich ciśnieniach i nigdy nic złego się nie działo z redukcjami a czasem zakładało się po klika po sobie aby uzyskać żądany kształt.
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5594
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 670 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Musisz tylko lekko się nagimnastykować przy ułożeniu tych przewodów (bo są stalowe) , które wkręcisz do pompy poprzez redukcje. Ja mam na redukcjach i jest OK
-
- Specjalista
- Posty: 572
- Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
- Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
- Imię:: andrzej
- Lokalizacja: stavanger
- Podziękował: 82 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
ja przekładałem całe przewody nowe pracy około 1,5 godz więcej nie jest ciężko z tą wymianą
pozdrawiam
- Johny7205
- ____________________
- Posty: 623
- Rejestracja: pt lis 16, 2012 22:29
- Auto:: 1T2T21 1.9TDI Trendline+
- Imię:: Janek
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 69 razy
- Otrzymał podziękowań: 59 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Andreas pamiętasz jaki symbol ma prawy -dłuższy przewód??
Czy faktycznie to jest 1T1614723D a nie 1K1614723H???
Czy faktycznie to jest 1T1614723D a nie 1K1614723H???

- jarry
- Władca postów
- Posty: 5698
- Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
- Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
- Imię:: Rołbert
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 584 razy
- Otrzymał podziękowań: 828 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
1T1614723D występuje w Touranie od 2011r. do 2015r.Johny7205 pisze:Czy faktycznie to jest 1T1614723D a nie 1K1614723H???
1K1614723H występuje w Golfach, Golfach Plusach, Sirocco i całej masie innych aut z grupy, ale nie w Touranie
ja zakładałem 1T1 i pasują idealnie

pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
- szefu55
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
- Auto:: Leon Cupra 1P 2008
- Imię:: Grzesiek
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
A jakbym chciał wymienić na oryginalne przewody w leonie to jakie numery należy szukać ? to możne zamówię takie i będzie jak z fabryki 

Polskie menu,lektor,mapy MMI.