Strona 3 z 3

Re: Kat synchronizacji walka rozrzadu w 2.0 16v

: sob sty 29, 2022 16:34
autor: rodo79
Czołem
Przed regulacją miałem +0,6 na ciepłym
Korekty wtrysków +- 0,13 na każdym cylindrze

Po przestawieniu kąta synchronizacji na -0.6
Podniosły się korekty do -+ 0,6 na 3 cylindrze 0,85
Co zrobiłem nie tak ?

Dzięki za sugestie

Re: Kat synchronizacji walka rozrzadu w 2.0 16v

: sob sty 29, 2022 23:37
autor: mpiwo
Najlepiej sprawdz przad regulacją jaką masz wartość synchro wałka w vcds. Zablokuj wałek ssący i sprawdż czy w wałek wydechowy wchodzi blokada, jeżeli nie to popuść sruby na fasolkach wałka wydechu i kręcąc delikatnie srubą centralną wałka wydechu założyć drugą blokadę. Teraz już masz wałki zsynchronizowane, następnie popuszczasz śruby fasolek wałka ssącego i kręcąc o milimetry kołem zamachowym ustawiasz wyprzedzenie lub opóżnienie synchro.

Re: Kat synchronizacji walka rozrzadu w 2.0 16v

: ndz sty 30, 2022 15:21
autor: rodo79
Przed całą zabawą miałem +0,6 na ciepłym teraz jest -0,35
Korekty wtrysków mniej więcej równe na wszystkich w granicach +-0, 15
Po zabawach korekty sie się rozjechały w cholerę najbardziej na 3 cylindrze silnik twardo chodzi :)
Najbardziej mnie interesuje zależność korekt wtrysków.
Jeszcze raz to poustawiam w cholerę kupiłem ten klucz co by kołami kręcić
zobaczę

Re: Kat synchronizacji walka rozrzadu w 2.0 16v

: wt lut 01, 2022 00:27
autor: mpiwo
No po co kupiłeś klucz to nie wiem, ale ważne do ustawienia jest odczytanie w vcds wartości synchro, póżniej zablokować wałek ssący bo z niego jest odczyt synchro następnie jeśli blokada na wałku wydechowym. Jeżeli nie wchodzi na swoje miejsce popuścić śruby na fasolkach wałka wydechu i delikatnie kręcąc śrubą cantralną wałka lewo/prawo dążyć do wsunięcia blokady wałka. Jak się udało to sukces. Wałek ssący i wydechowy masz zsynchronizowane. Jeżeli blokady nie weszły do obydwóch wałków jednocześnie ( musiałeś przestawiać wałek wydechowy) to przed regulacją obydwóch wałków sprawdź czy nie uzyskałeś pożądanego efektu. Jeśli nie to popuścić śruby fasolek na zablokowanych wałkach unieść jedno koło najszybszy biegi delikatuśnymi ruchami regulacja. Pozdrawiam