Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHold
-
- Specjalista
- Posty: 572
- Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
- Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
- Imię:: andrzej
- Lokalizacja: stavanger
- Podziękował: 82 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
koledzy pytanko do tych co mają już pompe MK-60EC1 wiem że tam jest potrzeba dwie przejściówki lub nowe przewody do kół przednich zmieniał ktoś przewody w touranie? czy wszyscy jadą na przejściówkach?
pozdrawiam
- jarry
- Władca postów
- Posty: 5698
- Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
- Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
- Imię:: Rołbert
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 584 razy
- Otrzymał podziękowań: 828 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
ja zmieniałem
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
-
- Specjalista
- Posty: 572
- Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
- Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
- Imię:: andrzej
- Lokalizacja: stavanger
- Podziękował: 82 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
a można prosić o jakiś opis opisik ciężka sprawa z podmianką tych przewodów ile czasu zajęło Wam ta robota? ile rozbierania?
pozdrawiam
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
powiem tak, ten krotki czyli u Ciebie od pompy do prawego kola to pestka 10 min roboty, no ale ten dlugi czyli do lewego kola to... pare k..., ch... i z godzinke roboty
ale zapytaj jarrego on to robil dwa razy




-
- Specjalista
- Posty: 572
- Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
- Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
- Imię:: andrzej
- Lokalizacja: stavanger
- Podziękował: 82 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
spoko zamówić muszę najpierw te przewody ile w ASO płaciliście ? noi sama pompa też jeszcze nie dotarła
pozdrawiam
- jarry
- Władca postów
- Posty: 5698
- Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
- Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
- Imię:: Rołbert
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 584 razy
- Otrzymał podziękowań: 828 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
myślę że 40 minut na oba to realny czas, oczywiście z tego 39 minut to ten do koła kierowcy hehe
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
no ja zamawialem w UK
ale to groszowe sprawy, mysle, ze PL to tez nie jest jakis mega wydatek
sto pare zl czy jakos tak
-- Pt sty 08, 2016 19:00 --
hehehe
trening czyni mistrza 


-- Pt sty 08, 2016 19:00 --
jarry pisze:myślę że 40 minut na oba to realny czas, oczywiście z tego 39 minut to ten do koła kierowcy hehe
hehehe


-
- Specjalista
- Posty: 572
- Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
- Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
- Imię:: andrzej
- Lokalizacja: stavanger
- Podziękował: 82 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
dla śmiechu w poniedziałek spytam ile w NO kosztuje to
pozdrawiam
- hagio
- Expert
- Posty: 1218
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
- Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
- Imię:: BARTOSZ
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 276 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- Kontakt:
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
.jak już będziesz pytał to proszę zapisz numerki, chętnie kupię też takie sameandreass211 pisze:dla śmiechu w poniedziałek spytam ile w NO kosztuje to
PS. Czy ktoś z forum zakoduje pompę Abs 5q0 z końcówką A.jest możliwe że tylko on-line ?
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3413
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 114 razy
- Otrzymał podziękowań: 696 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
tylko....hagio pisze: PS. Czy ktoś z forum zakoduje pompę Abs 5q0 z końcówką A.jest możliwe że tylko on-line ?
-
- Specjalista
- Posty: 572
- Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
- Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
- Imię:: andrzej
- Lokalizacja: stavanger
- Podziękował: 82 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
nie byłem w sklepie ale numerki mam od kolegi z forum
Rurka do koła przedniego prawego 1K1614724J albo redukcja M12->M10.
Rurka do koła przedniego lewego 1K1614723H albo redukcja M10->M12.
Rurka do koła przedniego prawego 1K1614724J albo redukcja M12->M10.
Rurka do koła przedniego lewego 1K1614723H albo redukcja M10->M12.
pozdrawiam
- Johny7205
- ____________________
- Posty: 623
- Rejestracja: pt lis 16, 2012 22:29
- Auto:: 1T2T21 1.9TDI Trendline+
- Imię:: Janek
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 69 razy
- Otrzymał podziękowań: 59 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
A jeśli chodzi o redukcje:
jaki powinny mieć skok gwintu: x1 czy x 1,25 ???
jaki materiał??? na aukcjach są ze stali +ocynk lub mosiądz
Coś??ktoś???na ten temat. Jakie doświadczenia???
jaki powinny mieć skok gwintu: x1 czy x 1,25 ???
jaki materiał??? na aukcjach są ze stali +ocynk lub mosiądz
Coś??ktoś???na ten temat. Jakie doświadczenia???

- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3413
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 114 razy
- Otrzymał podziękowań: 696 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
http://www.touranklub.pl/forum/viewtopi ... +1#p195486Johny7205 pisze:A jeśli chodzi o redukcje:
jaki powinny mieć skok gwintu: x1 czy x 1,25 ???
jaki materiał??? na aukcjach są ze stali +ocynk lub mosiądz
Coś??ktoś???na ten temat. Jakie doświadczenia???
- jarry
- Władca postów
- Posty: 5698
- Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
- Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
- Imię:: Rołbert
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 584 razy
- Otrzymał podziękowań: 828 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
x1Johny7205 pisze:jaki powinny mieć skok gwintu: x1 czy x 1,25 ???
ja kupiłem z mosiądzu ale nie zamontowałem, jak szukasz to chętnie odsprzedam bo po zakupie jednak zamontowałem nowe oryginalne przewody hamulcowe od 1T3Johny7205 pisze:jaki materiał??? na aukcjach są ze stali +ocynk lub mosiądz
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1