... powiem tak, są to tylko i wyłacznie MOJE, czysto-teoretyczne rozważania a gwarancja sukcesu to jak 1:5

...Twoj ECU spełnia normę EURO6 wiec jeden problem z głowy
- na 100 % są Caddy MK4, które mają ACC, speed limiter, CCS z MFSW
- Twoje SW ECU nie przyjmuje kodowania a co za tym idzie nie obsługuje (prawdopodobnie) ACC i Speed limitera
- przeglądając ETKA widzimy, że moduł "BC" przeznaczony jest dla aut ze speed limiterem+CSS, ACC (
8T6, 8T7, 8T8) nie obsługuje jednak "gołego" CCS (
8T0)
... idąc tym tropem, być może jest moduł, który obsługuje tylko CCS ? otóz właśnie wg ETKA jest to moduł "BD", CCS electronic (8T2)
... jednak jak napisałem wczesniej, nie jest to gwarancją, że CCS ruszy z kiery, reszta nalezy do Ciebie
... co do HW SW to jak wcześniej 018 0230 (innego chyba nie ma) tylko szukaj z VW najlepiej od Caddy, nie AUDI
-----------------UPDATE-------------------
... aby się Tobie nie nudziło

więc tak:
- masz 2 systemy CCS (ACC nie rozpatrujemy):
- PR-CODE
8T6 czyli speed limiter+cruise control
- PR-CODE
8T2 tylko cruise control (electronic) sterowany poprzez MFSW
... w chwili obecnej masz prawie wszystkie graty do systemu 8T6 czyli moduł "BC"
... oraz "guziole" MFSW
... do układanki nie pasuje tylko wiązka:
... jak widzisz była ona montowana TYLKO na platformach MQB
... dla a PQ (Caddy MK4) to:
Jak pisałeś wczesniej możesz w ECU bez problemu zakodować CSS (8T2/8T6), również w byte 6 mozna zakodować "speed limiter" lecz wytepują błedy i ani speed ani CSS nie działa.
Wg. mnie masz 2 wyjścia:
Opcja 1: ECU obsługuje
8T6 wtedy mozna pokusić się o zmianę wiązki
Opcja 2: ECU nie obsługuje
8T6 lecz tylko
8T2, wtedy do wymiany wiązka j.w oraz
"guziole" MFSW na:

- mfsw.jpg (3.73 KiB) Przejrzano 1062 razy
... i moduł "BD"
... zacznij od Bacha

sorry od wiązki
