Strona 2 z 2

: ndz lip 14, 2013 21:26
autor: jeżu
rock4 pisze:dzisiaj zajrzałem pod maskę by sprawdzić, czy kręci się wałek sprężarki i... zauważyłem że w tym kole w dalszym ciągu znajduje się ten element gumowy, który zakryty jest przez to co mi odpadło.
Czy to możliwe, że odkręciła mi się tylko ta tarczka co ją znalazłem? Czy jednak mimo wszystko jest konieczne wymienienie tych elementów sprzęgła?
Jak najbardziej jest to możliwe ale w tym momencie nie przekazania napędu poprzez ten element, który odpadł. Możesz nałożyć ta metalową tarczkę na ten element gumowy i pokręcić na boki. Zbyt duży luz będzie dyskwalifikować ten element tarczki do dalszej eksploatacji.
Możesz skręcić to w takim stanie jak jest ale element gumowy tego sprzegiełka koniecznie do weryfikacji...

Obrazek

: pn lip 15, 2013 14:08
autor: rock4
elementy sprzęgła zamówione, jutro będą do odbioru (element gumowy 73 zł + nowe łożysko 50zł firma Optimal - ktos zna? było jeszcze za 80 zł :shock: N...coś tam)
No i teraz została ta śruba... w necie znalazłem info (nt. tego samego kompresora czyli DENSO 7SBU16C ale sprzęgło wyglądało inaczej - z Mercedesa), że wkręca się tam śrubę M6. Nigdy nie ogarniałem tych oznaczeń śrubek ale to chyba na klucz 10 będzie? Pozostaje jeszcze jej długość... pewnie obowiązkowo pod śrubę podkładkę? :roll:
Najprawdopodobniej w sobotę się pobawię w wymianę.