Strona 2 z 2

: śr kwie 17, 2013 22:10
autor: Rafik
aprinsr, żeby wykluczyć presostat wejdz w bloki pomiarowe w sterowniku klimy , sprawdz ciśnienia, a jak to nic nie da to przy sprężarce powinno być 12V co załączy cewkę sprężarki ( sprawdz miernikiem przy sprężarce ) :D:D

: czw kwie 18, 2013 18:46
autor: aprinsr
niestety dzisiaj nie mialem dostepu do kanalu zeby sprawdzic napiecie, moze w weekend ale wtedy moze byc ciezko z czasem. po skanie byl blad zbyt niskiego cisnienia ale po skasowaniu jest ok. oto bloki:

Address 08: Auto HVAC (1K0 907 044 AC)

18:08:19 Group 002: Compressor
0.815 A Compressor Current (actual)
0.820 A Compressor Current (specified)
1000 /min Compressor Rotations
1.2 Nm Compressor Load

18:08:19 Group 003
2.8 bar Coolant Pressure
9.6 % Radiator Fan Activation (actual)
0.0 % Radiator Fan Activation (spec.)
OFF Engine Speed (increase)

18:08:19 Group 004: Temperatures
22.0°C Outside Temp. Unfiltered
22.0°C Outside Temp. Regulation
25.5°C Fresh Air Intake Temperature
81.0°C Coolant Temperature

18:08:52 Group 005: Outlet/Footwell Blower Temperature
30.0°C Left Outlet Blower Temperature
29.0°C Right Outlet Blower Temperature
30.0°C Left Footwell Blower Temp.
29.0°C Right Footwell Blower Temp.

18:08:52 Group 006
28.0°C Evaporator Temperature
27.0°C Interior Temperature
0.0 Left Sunlight Intensity (G107)
0.0 Right Sunlight Intensity (G134)

18:08:52 Group 007
Turbine Voltage (actual)
12.00 V Turbine Voltage (specified)
94.4 % Turbine Load
14.30 V Voltage (Terminal 30)

18:09:18 Group 008
14.40 V Voltage (Terminal 15)

0.0 % Dimming (Terminal 58d)
Country

18:09:18 Group 009: Rear Window Heater (Z2) && Aux. Heater
OFF Rear Window Heater (Z2 / Actual)
OFF Rear Window Heater (Z2 / Spec.)
OFF Aux. Heater Status
0.0 Aux. Heater Current

18:09:18 Group 010
OFF Aux. Heater Request
OFF Heater OFF
OFF Back-Up Lights
OFF Front Wiper

18:09:37 Group 011: Air Recirculation Flap Control Motor (V113) / Potentiometer (G143)
212.0 Current Value
212.0 Specified Value
46.0 Minimum Position (Lower Stop/Close)
212.0 Maximum Position (Upper Stop/Open)

18:09:37 Group 012: Left Temperature Flap Control Motor (V158) / Potentiometer (G220)
19.0 Current Value
20.0 Specified Value
20.0 Minimum Position (Lower Stop/Close)
227.0 Maximum Position (Upper Stop/Open)

18:09:37 Group 013: Right Temperature Flap Control Motor (V159) / Potentiometer (G221)
21.0 Current Value
22.0 Specified Value
22.0 Minimum Position (Lower Stop/Close)
229.0 Maximum Position (Upper Stop/Open)

18:09:53 Group 014: Center Flap Control Motor (V70) / Potentiometer (G112)
221.0 Current Value
222.0 Specified Value
233.0 Minimum Position (Lower Stop/Close)
26.0 Maximum Position (Upper Stop/Open)

18:09:53 Group 015: Defroster Flap Control Motor (V107) / Potentiometer (G135)
24.0 Current Value
24.0 Specified Value
226.0 Minimum Position (Lower Stop/Close)
24.0 Maximum Position (Upper Stop/Open)

18:09:53 Group 016: Air Flow Flap Control Motor (V71) / Potentiometer (G113)
26.0 Current Value
28.0 Specified Value
228.0 Minimum Position (Lower Stop/Close)
28.0 Maximum Position (Upper Stop/Open)

cos podejzanego? poza niskim cisnieniem? logi robione przy temp ustawionej na LO. jak na moje oko to cisnienie slabe. jak rusze gwaltownie i chwile pocisne to cisnienie wskakuje na 5.0 bar i tak trzyma. wyzej nie idzie :( i wtedy wlasnie slychac syczenie z kratek nawiewów

: czw kwie 18, 2013 21:00
autor: Rafik
aprinsr, No jeżeli klima nie pracuje to 2.8 to z niskie . Powiedz skąd z Gdańska jesteś, może bym podjechał podłączylibyśmy się manometrami i sprawdzili ew. możliwości :) pisz na PW

: pn kwie 22, 2013 12:01
autor: forest
Panowie u mnie to samo. Klima nabita niestety chłodzenia brak, na VAGu zero błędów.

Moja w sumie wina po co pojechałem nabić klimę, skoro włączenie i wyłączenie przycisku econ zawsze powodowało chwilową zmianę obrotów no i na FIS spalanie rosło. Tym czasem nic to nie zmienia :(

Czytałem forum i problemami podobno może być cewa,wiatrak spreżąrka.

Czy ktoś kto rozwiązał problem? Może jakieś wytyczne?
Np gdzie spojrzeć co zobaczyć, aby zdiagnozować czy jest to wentylator czy też sprężarka?

Ewentualnie co sprawdzić w blokach pomiarowych?
Może to śmieszne ale gdzie w ogóle jest ta sprężarka i wentylatory które mogą powodować ten błąd?

Niestety z kasą krucho i do mechanika się raczej nie wybiorę :(

Z góry dzięki za pomoc.

: śr kwie 24, 2013 09:14
autor: przepit
znalazłem taki błąd

Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 1K0-907-044.lbl
Oznaczenie elementu: 1K0 907 044 AC
Komponent: ClimatronicPQ35 066 0404
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 68D5C3315B2DAF58895

Znaleziono 1 błąd:
00898 - Sterowanie sprężarką klimatyzacji
010 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny

napięcie do sprężarki dochodzi ale nie wiem jakie. Wentylatory po włączeniu klimy nie ruszają.
z góry dziękuję za pomoc

: ndz maja 05, 2013 20:26
autor: aprinsr
dobra, zrobiło się troche cieplej i po dotknieciu 2 rurek jedna była troche chlodniejsza od drugiej, różnica byla wyczuwalna ale nie kolosalna. po przeskanowaniu wywaliło mi oto takie błędy:

2 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
000 - - - Intermittent
00229 - Refrigerant Pressure
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

klima nabijana niecały rok temu przy wymianie chłodnicy - już uciekło? :?

dzisiaj nawet spalanie na postoju wskoczyło na 0,7l/h - łudzę się że sprężara sprawna ;)

wentylatory sie nie włączaja - ale podczas testu chodzą tak że aż "budą trzęsą"

: ndz maja 05, 2013 20:55
autor: Rafik
aprinsr, z tego co widzę to masz mało czynnika :) trzeba uszczelnić :|

[ Dodano: Nie Maj 05, 2013 20:57 ]
aprinsr, z tego co widzę to masz mało czynnika :) trzeba uszczelnić :|
widzę że bez mini spotu w gdańsku się nie obędzie :)

: ndz maja 05, 2013 21:26
autor: aprinsr
a masz lampe uv? nabijalem z kontrastem to moze cos bysmy znalezli ;) tylko tak jak pisalem chwilowo jestem niedostepny.. nie wiadomo jeszcze jak długo - mam nadzieje ze juz niebawem

: pn maja 06, 2013 22:21
autor: Rafik
mam :) daj znać jak będziesz miał chwilkę :)

: pn maja 20, 2013 20:11
autor: aprinsr
Rafik pisze:aprinsr, żeby wykluczyć presostat wejdz w bloki pomiarowe w sterowniku klimy , sprawdz ciśnienia, a jak to nic nie da to przy sprężarce powinno być 12V co załączy cewkę sprężarki ( sprawdz miernikiem przy sprężarce ) :D:D
wracając do napięcia. żeby je sprawdzic klima zapewne musi być nabita? :(

[ Dodano: Sro Cze 12, 2013 23:11 ]
napiecie na sprezarce na poczatku skacze do 20 nastepnie spada na 3,5v i tak juz sie utrzymuje