Strona 2 z 4

: sob kwie 28, 2012 22:35
autor: LYJO
eeeeeeyyyyy a co dzięki temu osiągne ? wybadam ?

: sob kwie 28, 2012 22:38
autor: jarry
odpowietrzysz układ jak myślę... tzn. o ile jest zapowietrzony... ale sam się powinien odpowietrzyć więc to troszkę takie czary-mary ;)

: sob kwie 28, 2012 22:43
autor: LYJO
oby to był tylko termostat
przynajmniej daleko szukac nie trzeba bedzie co wymienic

: sob kwie 28, 2012 22:43
autor: krzysztof_G
Oczywiście , że sam sie odpowietrzy , jeżeli będzie sprawny korek na zbiorniku wyrównawczym.

: sob kwie 28, 2012 22:43
autor: seba244
LYJO, Tak to jest jak sie oszczędza i przy wymianie rozrządu nie wymienia sie pompy :lol: ( oczywiście żartuje)

A tak na poważnie to musisz z tym zrobić, jak potrzebujesz sie podpiąć to pisz..zawsze ktoś podjedzie...

: sob kwie 28, 2012 22:46
autor: jarry
a co ma korek do tego? pytam bo nie wiem, a przypuszczałbym że skoro jest płyn w zbiorniczku to ewentualne powietrze pójdzie sobie do góry a płyn zajmie jego miejsce, jeśli jest inaczej to chętnie poszerzę swoją wiedzę :)

: sob kwie 28, 2012 22:48
autor: LYJO
seba244 pisze:LYJO, Tak to jest jak sie oszczędza i przy wymianie rozrządu nie wymienia sie pompy :lol: ( oczywiście żartuje)
a wiesz co musze sprawdzic w ksiazce czy była pompa wymieniana czy nie przy rozrzadzie
bo teraz nie pamietam :>

: sob kwie 28, 2012 22:52
autor: seba244
LYJO, Wogóle wymieniałeś rozrząd jak kupiłeś auto?

Jarry, Może koledze chodziło o wystarczającą ilość płynu chłodniczego w zbiorniczku ( sam sie już z tym korkiem zamotałem :D )

: sob kwie 28, 2012 22:53
autor: jeżu
LYJO pisze: była pompa wymieniana czy nie przy rozrzadzie
Ja ci dam swoja bo wymieniałem..... ale trzeba zacząć od termostatu.....

: sob kwie 28, 2012 22:53
autor: LYJO
tak, rozrząd był wymieniany i pompa chyba też

a płyn w zbiorniczku jest na max ;)
jeżu pisze:Ja ci dam swoja bo wymieniałem..... ale trzeba zacząć od termostatu.....
Pojadę w poniedziałek tam na Dębową u mnie i nie będę nic sugerował gostkowi.
Zobaczymy czy potwierdzi przypuszczenia o termostacie, ale podejrzewam, że tak.

: sob kwie 28, 2012 23:08
autor: seba244
LYJO pisze: czy potwierdzi przypuszczenia o termostacie, ale podejrzewam, że tak.
Na 100%

: sob kwie 28, 2012 23:11
autor: krzysztof_G
jarry pisze:a co ma korek do tego? pytam bo nie wiem, a przypuszczałbym że skoro jest płyn w zbiorniczku to ewentualne powietrze pójdzie sobie do góry a płyn zajmie jego miejsce, jeśli jest inaczej to chętnie poszerzę swoją wiedzę :)
Turanek napisał
Jest zaworek w nakrętce. Układ jest ciśnieniowy, to pozwala m.in. podwyższyć temp. wrzenia środka chłodzącego. Przy gorącym silniku puchną węże gumowe i może wtedy spadać nieco poziom. Natomiast płynu nie może systematycznie ubywać.
Ja też
Jeżeli zaworek upustowy w korku będzie sprawny to powietrze pójdzie do góry.

: ndz kwie 29, 2012 23:07
autor: LYJO
No jutro się może co okaże.
Mam 2 miejsca, gdzie spróbuje uderzyć z autem.
Co z tego wyniknie to się okaże.

Obrazek

: ndz kwie 29, 2012 23:23
autor: seba244
:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

: pn kwie 30, 2012 06:05
autor: Cyrus
:brawa: :brawa: :brawa: :brawa: :brawa: :brawa: :brawa: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :brawa: :brawa: :brawa: :brawa: :brawa: :brawa: