Witam. Niedługo zima i tak zastanawiam się nad założeniem zaworu n279 do swojego touranka. W zimie żeby się tak średnio zagrzało wnętrze potrzeba 15-30 minut. Czy ktoś z was zakładał już do 2.0 TDI?? Jak długo się schodzi i czy trzeba jakieś dodatkowe wężyki zastosować?? W naszym forumowym manualu nic nie pisze czy trzeba coś przecinać czy dokładać przewód. Przeraża mnie brak dostępu do silnika od strony grodzi
Koszt niektórych wężyków to 600 zł cały koszt z robocizna bez zaworu to około 1200zł wiec nie bardzo każdy chce zmieniać bo za kosztowne i dużo bardzo roboty . I do każdego modelu silnikowego inne podłączenie jest .
Z manuala wychodziło, że przy w miarę niewielkim nakładzie (zawór n279, mocowanie i wtyczka). Myślałem, że może jest jakiś trójnik, który się demontuje a za niego wstawia n279. Skoro tak jest jak mówisz to raczej dam sobie spokój . Dzieki za info. Pozdrawiam