Zamontowanie n279

Czyli: chłodzenie, grzanie, termostat, chłodnice, webasto, nagrzewnica
Awatar użytkownika
arczi
____________________
____________________
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 17, 2011 20:49
Auto:: 1T2 2.0 TDI BMM,2010
Imię:: Arek
Lokalizacja: Kraśnik

Zamontowanie n279

Post autor: arczi »

Witam. Niedługo zima i tak zastanawiam się nad założeniem zaworu n279 do swojego touranka. W zimie żeby się tak średnio zagrzało wnętrze potrzeba 15-30 minut. Czy ktoś z was zakładał już do 2.0 TDI?? Jak długo się schodzi i czy trzeba jakieś dodatkowe wężyki zastosować?? W naszym forumowym manualu nic nie pisze czy trzeba coś przecinać czy dokładać przewód. Przeraża mnie brak dostępu do silnika od strony grodzi :(
Awatar użytkownika
GASIOR997
Specjalista
Posty: 587
Rejestracja: ndz mar 06, 2011 00:58
Auto:: SHARAN 7N2
Imię:: GASIOR
Lokalizacja: POLSKA/POLAND
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Post autor: GASIOR997 »

Koszt niektórych wężyków to 600 zł cały koszt z robocizna bez zaworu to około 1200zł wiec nie bardzo każdy chce zmieniać bo za kosztowne i dużo bardzo roboty . I do każdego modelu silnikowego inne podłączenie jest .
Jak pomogłem to podziękowanie! - Pozdrawiam
Awatar użytkownika
arczi
____________________
____________________
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 17, 2011 20:49
Auto:: 1T2 2.0 TDI BMM,2010
Imię:: Arek
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: arczi »

Z manuala wychodziło, że przy w miarę niewielkim nakładzie (zawór n279, mocowanie i wtyczka). Myślałem, że może jest jakiś trójnik, który się demontuje a za niego wstawia n279. Skoro tak jest jak mówisz to raczej dam sobie spokój :(. Dzieki za info. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ