Kupujemy nową nagrzewnicę
1. Ściągamy osłonę plastikową przy prawej nodze kierowcy
2. Odkręcamy górną część tunelu środkowego

Należy pamiętać że jest śrubka pod gumową osłoną koło przycisku ESP (nie ciągnąć na siłę po odkręceniu śrubki schodzi samo)
Należy odpiąć przełącznik ESP oraz wtyczkę zapalniczki
Dobrze by było ściągnąć prawy tunel nadmuchu na nogi kierowcy ale należy uważać żeby nie urwać śrubki z prawej strony oraz przycisku stopu (urwałem jedno i drugie)

3. Odkręcamy 4 śrubki (blachowkręty o ile pamiętam nasadka 6) osłony nagrzewnicy na tym obrazku widać tą śrubkę na samej górze której nie widać reszta jest widoczna

Na tym zdjęciu widać wszystkie śrubki oraz silniczki

4. Odkręcamy zaciski rurek nagrzewnicy śruba imbus
5. Odciągamy rurki od nagrzewnicy i wysuwamy nagrzewnicę Żeby wyciągnąć ją do końca należy odchylić dolny róg kokpitu i nagrzewnica wychodzi do końca
Składamy w odwrotnej kolejności
Jak coś sobie jeszcze przypomnę to dodam