Czołem
Przed regulacją miałem +0,6 na ciepłym
Korekty wtrysków +- 0,13 na każdym cylindrze
Po przestawieniu kąta synchronizacji na -0.6
Podniosły się korekty do -+ 0,6 na 3 cylindrze 0,85
Co zrobiłem nie tak ?
Dzięki za sugestie
Kat synchronizacji walka rozrzadu w 2.0 16v
-
- Początkujący
- Posty: 31
- Rejestracja: sob gru 26, 2015 10:57
- Auto:: Touran 1,9 TDI BLS 2006r
- Imię:: Mieczysław
- Lokalizacja: Babice
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Kat synchronizacji walka rozrzadu w 2.0 16v
Najlepiej sprawdz przad regulacją jaką masz wartość synchro wałka w vcds. Zablokuj wałek ssący i sprawdż czy w wałek wydechowy wchodzi blokada, jeżeli nie to popuść sruby na fasolkach wałka wydechu i kręcąc delikatnie srubą centralną wałka wydechu założyć drugą blokadę. Teraz już masz wałki zsynchronizowane, następnie popuszczasz śruby fasolek wałka ssącego i kręcąc o milimetry kołem zamachowym ustawiasz wyprzedzenie lub opóżnienie synchro.
Ostatnio zmieniony ndz sty 30, 2022 17:10 przez mpiwo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Kandydat
- Posty: 9
- Rejestracja: śr gru 29, 2021 23:12
- Auto:: ALTEA FREETRACK 2.0 BMN
- Imię:: Irek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kat synchronizacji walka rozrzadu w 2.0 16v
Przed całą zabawą miałem +0,6 na ciepłym teraz jest -0,35
Korekty wtrysków mniej więcej równe na wszystkich w granicach +-0, 15
Po zabawach korekty sie się rozjechały w cholerę najbardziej na 3 cylindrze silnik twardo chodzi
Najbardziej mnie interesuje zależność korekt wtrysków.
Jeszcze raz to poustawiam w cholerę kupiłem ten klucz co by kołami kręcić
zobaczę
Korekty wtrysków mniej więcej równe na wszystkich w granicach +-0, 15
Po zabawach korekty sie się rozjechały w cholerę najbardziej na 3 cylindrze silnik twardo chodzi

Najbardziej mnie interesuje zależność korekt wtrysków.
Jeszcze raz to poustawiam w cholerę kupiłem ten klucz co by kołami kręcić
zobaczę
-
- Początkujący
- Posty: 31
- Rejestracja: sob gru 26, 2015 10:57
- Auto:: Touran 1,9 TDI BLS 2006r
- Imię:: Mieczysław
- Lokalizacja: Babice
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Kat synchronizacji walka rozrzadu w 2.0 16v
No po co kupiłeś klucz to nie wiem, ale ważne do ustawienia jest odczytanie w vcds wartości synchro, póżniej zablokować wałek ssący bo z niego jest odczyt synchro następnie jeśli blokada na wałku wydechowym. Jeżeli nie wchodzi na swoje miejsce popuścić śruby na fasolkach wałka wydechu i delikatnie kręcąc śrubą cantralną wałka lewo/prawo dążyć do wsunięcia blokady wałka. Jak się udało to sukces. Wałek ssący i wydechowy masz zsynchronizowane. Jeżeli blokady nie weszły do obydwóch wałków jednocześnie ( musiałeś przestawiać wałek wydechowy) to przed regulacją obydwóch wałków sprawdź czy nie uzyskałeś pożądanego efektu. Jeśli nie to popuścić śruby fasolek na zablokowanych wałkach unieść jedno koło najszybszy biegi delikatuśnymi ruchami regulacja. Pozdrawiam