Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
- GASIOR997
- Specjalista
- Posty: 587
- Rejestracja: ndz mar 06, 2011 00:58
- Auto:: SHARAN 7N2
- Imię:: GASIOR
- Lokalizacja: POLSKA/POLAND
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
Kupujemy : ( Ceny są na miesiąc sierpień .2021)
1. 7M0919376 - czujnik poziomu płynu spryskiwaczy - 44,71 zł
2. 7M0919382 - pierścień uszczelniający - 21,13 zł
3. 7M0973202 - kostka czujnika spryskiwaczy -39.83 zł
4. 000979009E - przewód do złącza 36pin (do kostki licznika) - 48,77 zł
5. 000979133E - zestaw przewodów do oprawki wtyczki -50,40 zł
Jeżeli ktoś nie posiada zbiornika to należy kupić 1T0955453 E - (226,75 zł ) lub posiada zbiornik z 2 otworami pod 2 pompki czyli spryskiwacze reflektorów należy zaślepić.
1. 431955465A - uszczelka pod pompkę lub zaślepkę. - 8,94 zł
2. 444955647 - zaślepka - 13,00 zł
Jeżeli kupujemy komplet razem ze zbiornikiem cenny są niższe.
Podłączenie
1 . Wycinamy w zbiorniczku otwór jeżeli go nie posiadamy lub jeżeli jest zaślepiony
wyciągamy zaślepkę lub kupujemy od razu z otworem .
2. Zakładamy do otworu pierścień uszczelniający i w pierścień wkładamy czujnik poziomu
spryskiwaczy.
3. Wpinamy 2 przewody do oprawki wtyczki i zaznaczamy który PIN jest masa a który ma
być podłączony do kostki T36 w liczniku do pinu 34
1 - MASA CZUJNIKA - 410 ( można tez podpiąć masę tez w liczniku do PIN 33) ale ja
podpoiłem oryginalnie do głównej wiązki przewodów do masy .
2 - DO ZŁĄCZĄ ZEGARĂW T36 PIN 34
4. Przeciągamy przewody do licznika . I podłączamy jak zalecane.
KODOWANIE:
Programujemy licznik np. VCDS (17) Instruments - (07) Coding do kodowania swego dodajemy +04 na przykład jak mamy
kodowanie 0003101 po dodaniu będzie musiał wpisać 0007101 .
Można wyjąc licznik (10min) pracy i zobaczyć co jest w tej wtyczce.
Nic się nie stanie wkładając licznik na nowo - zalecane odłączenie akumulator przed operacja.
Opis złączą T36 (licznika)
1 - zasilanie napięciowe Plus, zacisk 15
2 - zasilanie napięciowe Plus, zacisk 30
3 - niewykorzystane
4 - niewykorzystane
5 - lampka kontrolna poziomu płynu hamulcowego -K33-
6 - przełącznik ręcznego hamulca -F9-
7 - cewka czytająca immobilisera -D2-
8 - cewka czytająca immobilisera -D2-
9 - niewykorzystane
10 - niewykorzystane
11 - niewykorzystane
12 - interfejs diagnostyczny magistrali danych -J533- (magistrala CAN Low)
13 - interfejs diagnostyczny magistrali danych -J533- (magistrala CAN High)
14 - niewykorzystane
15 - interfejs diagnostyczny magistrali danych -J533- przewód wzbudzenia magistrali CAN
zestawu wskaźników
16 - niewykorzystane
17 - wskaźnik poziomu paliwa -G1- (pełen)
18 - wskaźnik poziomu paliwa -G1- (pusty)
19 - połączenie 2 z masą w głównej wiązce przewodów -367- zacisk 31
20 - niewykorzystane
21 - niewykorzystane
22 - czujnik zużycia klocków hamulcowych, przód, strona lewa -G34-
23 - niewykorzystane
24 - lampka kontrolna lampka zamka pokrywy wlewu paliwa
25 - przełącznik ciśnienia oleju -F1-
26 - czujnik poziomu i temperatury oleju -G266-
27 - niewykorzystane
28 - sterownik odsuwanego dachu -J245- ,sterownik z jednostką wskazań systemu nawigacji z radiem -J503- wyjście sygnału prędkości
29 - niewykorzystane
30 - niewykorzystane
31 - niewykorzystane
32 - niewykorzystane
33 - połączenie z masą (masa czujnika) w wiązce przewodów wnętrza samochodu -401-
34 - czujnik poziomu płynu do mycia szyb -G33-
35 - czujnik wskaźnika braku płynu chłodzącego -G32-
36 - czujnik temperatury zewnętrznej -G17-
1. 7M0919376 - czujnik poziomu płynu spryskiwaczy - 44,71 zł
2. 7M0919382 - pierścień uszczelniający - 21,13 zł
3. 7M0973202 - kostka czujnika spryskiwaczy -39.83 zł
4. 000979009E - przewód do złącza 36pin (do kostki licznika) - 48,77 zł
5. 000979133E - zestaw przewodów do oprawki wtyczki -50,40 zł
Jeżeli ktoś nie posiada zbiornika to należy kupić 1T0955453 E - (226,75 zł ) lub posiada zbiornik z 2 otworami pod 2 pompki czyli spryskiwacze reflektorów należy zaślepić.
1. 431955465A - uszczelka pod pompkę lub zaślepkę. - 8,94 zł
2. 444955647 - zaślepka - 13,00 zł
Jeżeli kupujemy komplet razem ze zbiornikiem cenny są niższe.
Podłączenie
1 . Wycinamy w zbiorniczku otwór jeżeli go nie posiadamy lub jeżeli jest zaślepiony
wyciągamy zaślepkę lub kupujemy od razu z otworem .
2. Zakładamy do otworu pierścień uszczelniający i w pierścień wkładamy czujnik poziomu
spryskiwaczy.
3. Wpinamy 2 przewody do oprawki wtyczki i zaznaczamy który PIN jest masa a który ma
być podłączony do kostki T36 w liczniku do pinu 34
1 - MASA CZUJNIKA - 410 ( można tez podpiąć masę tez w liczniku do PIN 33) ale ja
podpoiłem oryginalnie do głównej wiązki przewodów do masy .
2 - DO ZŁĄCZĄ ZEGARĂW T36 PIN 34
4. Przeciągamy przewody do licznika . I podłączamy jak zalecane.
KODOWANIE:
Programujemy licznik np. VCDS (17) Instruments - (07) Coding do kodowania swego dodajemy +04 na przykład jak mamy
kodowanie 0003101 po dodaniu będzie musiał wpisać 0007101 .
Można wyjąc licznik (10min) pracy i zobaczyć co jest w tej wtyczce.
Nic się nie stanie wkładając licznik na nowo - zalecane odłączenie akumulator przed operacja.
Opis złączą T36 (licznika)
1 - zasilanie napięciowe Plus, zacisk 15
2 - zasilanie napięciowe Plus, zacisk 30
3 - niewykorzystane
4 - niewykorzystane
5 - lampka kontrolna poziomu płynu hamulcowego -K33-
6 - przełącznik ręcznego hamulca -F9-
7 - cewka czytająca immobilisera -D2-
8 - cewka czytająca immobilisera -D2-
9 - niewykorzystane
10 - niewykorzystane
11 - niewykorzystane
12 - interfejs diagnostyczny magistrali danych -J533- (magistrala CAN Low)
13 - interfejs diagnostyczny magistrali danych -J533- (magistrala CAN High)
14 - niewykorzystane
15 - interfejs diagnostyczny magistrali danych -J533- przewód wzbudzenia magistrali CAN
zestawu wskaźników
16 - niewykorzystane
17 - wskaźnik poziomu paliwa -G1- (pełen)
18 - wskaźnik poziomu paliwa -G1- (pusty)
19 - połączenie 2 z masą w głównej wiązce przewodów -367- zacisk 31
20 - niewykorzystane
21 - niewykorzystane
22 - czujnik zużycia klocków hamulcowych, przód, strona lewa -G34-
23 - niewykorzystane
24 - lampka kontrolna lampka zamka pokrywy wlewu paliwa
25 - przełącznik ciśnienia oleju -F1-
26 - czujnik poziomu i temperatury oleju -G266-
27 - niewykorzystane
28 - sterownik odsuwanego dachu -J245- ,sterownik z jednostką wskazań systemu nawigacji z radiem -J503- wyjście sygnału prędkości
29 - niewykorzystane
30 - niewykorzystane
31 - niewykorzystane
32 - niewykorzystane
33 - połączenie z masą (masa czujnika) w wiązce przewodów wnętrza samochodu -401-
34 - czujnik poziomu płynu do mycia szyb -G33-
35 - czujnik wskaźnika braku płynu chłodzącego -G32-
36 - czujnik temperatury zewnętrznej -G17-
- Załączniki
-
- Kodowanie wskażników
- Kodowanie zestawu wskaźników (J285).JPG (43.82 KiB) Przejrzano 8472 razy
-
- 7M0919376 - czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
- CZUJNIK SPRYSKIWACZY.jpg (12.93 KiB) Przejrzano 8485 razy
-
- 7M0973202 - kostka czujnika spryskiwaczy
- kostka czujnika spryskiwacza.jpg (19.48 KiB) Przejrzano 8485 razy
Ostatnio zmieniony czw sie 12, 2021 21:32 przez GASIOR997, łącznie zmieniany 5 razy.
Jak pomogłem to podziękowanie! - Pozdrawiam
-
- Przeglądacz
- Posty: 144
- Rejestracja: pn lip 06, 2015 10:52
- Auto:: Touran, 2,0, 2005
- Imię:: Przemek
- Lokalizacja: Żory
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
Super manual ale ja mam pytanie czy na zbiorniku widać miejsce gdzie ma być czujnik zamontowany?? Nie wyciagalem swojego wiec nie wiem. I jakiego wiertła trzeba użyć??
-
- Użytkownik
- Posty: 250
- Rejestracja: ndz gru 01, 2013 14:29
- Auto:: Golf GT BMN '08
- Imię:: Krzysiek
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
- Kontakt:
Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
miejsce na czujnik jest zaznaczone i nawet w niektórych jest zaznaczony obrys wielkości czujnika... a w innych jest zaślepka do wyciągnięcia...
-
- Przeglądacz
- Posty: 89
- Rejestracja: pn cze 15, 2015 08:34
- Auto:: touran 2.0tdi bkd 2007
- Imię:: Krzysztof
- Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
podlaczelem wszystko jak w manualu lecz nie chce mi komputer przyjac kodowanie oto co sie wyswietla oczywiscie po dodaniu 04 moje kodowanie zapisane bylo jako 0001101 wszystko kodowane na ori vcds
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5594
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 670 razy
Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
Trzeba tak...
W opcjach kabla w zakładce user nad czerwona linią, zmienić :
w code na 12345 VS na 123 i Eq number na 12345.
Zrobiś aplly save zamknąć i odpalić vcds ponownie zobaczyć czy te ustawienia wskoczyły wejdź później do sterownika i zakoduj coś.
Ma grać

W opcjach kabla w zakładce user nad czerwona linią, zmienić :
w code na 12345 VS na 123 i Eq number na 12345.
Zrobiś aplly save zamknąć i odpalić vcds ponownie zobaczyć czy te ustawienia wskoczyły wejdź później do sterownika i zakoduj coś.
Ma grać

-
- Przeglądacz
- Posty: 89
- Rejestracja: pn cze 15, 2015 08:34
- Auto:: touran 2.0tdi bkd 2007
- Imię:: Krzysztof
- Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
-
- Posty: 1
- Rejestracja: sob mar 25, 2017 16:03
- Auto:: Seat leon
- Imię:: ŁUKASZ
- Lokalizacja: Klobuck
Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
Mam pytanie odnosnie tych gotowych przewodow. One sa gotowe do podlaczenia p&p czy trzeba cos lutowac? Jeden przewod wpinamy pod wtyczke czujnika i mase a drugi pod wtyczke i pin34?
-- Pn mar 27, 2017 12:36 --
Tak jak sie spodziewalem przewody po obu stronach zakonczone sa tak samo czyli nalezy je rozciac i polutowac ze soba
-- Pn mar 27, 2017 12:36 --
Tak jak sie spodziewalem przewody po obu stronach zakonczone sa tak samo czyli nalezy je rozciac i polutowac ze soba
- tinware
- Zaawansowany
- Posty: 309
- Rejestracja: sob gru 08, 2018 22:12
- Auto:: 1T1 1.6MPI BSE LPG
- Imię:: Kamil
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
Zakupiłem już prawie wszystkie części.
W między czasie VCDSem sprawdziłem czy to w ogóle działa, zrobiłem kodowanie tak, jakbym miał już zainstalowany czujnik. Licznik po kilku sekundach pokazał komunikat "uzupełnij płyn do spryskiwaczy": Rozumiem że w celach testowych, podłączenie pinu nr. 34 w złączu zegarów bezpośrednio do masy spowoduje zniknięcie komunikatu "uzupełnij płyn do spryskiwaczy". Ponowne rozłączenie przewodu od masy po kilku sekundach spowoduje powrócenie komunikatu?
Powiedz mi, jak wygląda przeciągnięcie przewodu od licznika do zbiornika płynu do spryskiwaczy? Którędy najlepiej / oryginalnie?
W między czasie VCDSem sprawdziłem czy to w ogóle działa, zrobiłem kodowanie tak, jakbym miał już zainstalowany czujnik. Licznik po kilku sekundach pokazał komunikat "uzupełnij płyn do spryskiwaczy": Rozumiem że w celach testowych, podłączenie pinu nr. 34 w złączu zegarów bezpośrednio do masy spowoduje zniknięcie komunikatu "uzupełnij płyn do spryskiwaczy". Ponowne rozłączenie przewodu od masy po kilku sekundach spowoduje powrócenie komunikatu?
Powiedz mi, jak wygląda przeciągnięcie przewodu od licznika do zbiornika płynu do spryskiwaczy? Którędy najlepiej / oryginalnie?
-
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: wt kwie 09, 2019 20:18
- Auto:: VW Caddy 2.0 TDI 2014
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Brzeźnica
- Podziękował: 7 razy
Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
Drodzy Koledzy i Koleżanki,
pokusiłem się o zamontowanie czujnika płynu spryskiwaczy w swoim Caddym.
W zasadzie wszystko mam zrobione, czujnik na miejscu, jeden przewód do masy, VCDS zakodował licznik, pojawiła się kontrolka o niskim poziomie płynu i teraz problem. Szukałem w necie informacji gdzie mam wpiąć przewód w kostce licznika ale jakoś o tym modelu niewiele udało mi się znaleźć informacji....
Posiadam taki licznik:
Z taką kostką 32pinową:
Ktoś coś wie w temacie? W które miejsce ma być wpięty przewód z czujnika?
Pozdrawiam
Piotr
pokusiłem się o zamontowanie czujnika płynu spryskiwaczy w swoim Caddym.
W zasadzie wszystko mam zrobione, czujnik na miejscu, jeden przewód do masy, VCDS zakodował licznik, pojawiła się kontrolka o niskim poziomie płynu i teraz problem. Szukałem w necie informacji gdzie mam wpiąć przewód w kostce licznika ale jakoś o tym modelu niewiele udało mi się znaleźć informacji....
Posiadam taki licznik:
Z taką kostką 32pinową:
Ktoś coś wie w temacie? W które miejsce ma być wpięty przewód z czujnika?
Pozdrawiam
Piotr
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5594
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 670 razy
Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy

- Załączniki
-
- Piny_licznika_nowy.pdf
- (123.69 KiB) Pobrany 54 razy
- Feberos
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: śr kwie 11, 2018 17:06
- Auto:: Touran '03 1.9TDI AVQ
- Imię:: Krzysztof
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował: 25 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
Pytanie do osób które nie miały czujnika, czym zrobić otwór w zbiorniczku? 

- A-R-T-U-R
- Przeglądacz
- Posty: 130
- Rejestracja: sob lut 15, 2014 21:22
- Auto:: GOLF VI, 1.4 TSi, CAXA
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
Wycinasz nożykiem do tapet albo skalpelem. Później ładnie obrabiasz ostre krawędzie