Caddy - Daddy
-
- Początkujący
- Posty: 19
- Rejestracja: pn mar 12, 2012 10:50
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Toruń
Caddy - Daddy
VW Caddy 1.9TDI 105km
Zakupiony w kraju przy przebiego 128kkm
aktualny przebieg 160kkm
5 osobowy
Prosty w budowie i w wyposażeniu:
Klimatyzacja manual
Centralny zamek
Otwieranie szyb z kluczyka
Auto Alarm
Wspomaganie
ABS
ASR
2x poduszka
Ciemne tylne szyby
Radio pioneer MP3
Światła przeciwmgłowe
Światła do jazdy dziennej DRL
Siatka grodziowa
Odsuwane tylne drzwi z prawej strony
lakier: srebrny metalik LA7W
naprawy:
wymiana amorków tył nie polecam blistein bo stukają lepsze są KYB 300zł
wymiana dwumasu docisku łożyska i sprzęgła zestaw LUK 1200zł
klocki przód bosch nie polecam piszczały prze pierwsze 5000km 130zł
olej leję 5w30 Castrol to 7tyś dolewka ok 0,5l wymiana co 15tyś 180zł
Brak przykrych doświadczeń i niespodziewanych przygód z autem co jest dla mnie bardzo ważne.
Auta używam intensywnie w pracy co widać na foto potrafi wziąć na siebie 800kg i swobodnie jechać.
Ma służyć mi w pracy ok 8h i po pracy 4os. rodzinie.
Np. wyjazd w góry z parą sanek 3 deskami snowboardowymi wózkiem dziecięcym kupą ciuchów bambetli pampersów itd. kończy się w bagażniku bez składania siedzeń i zawaleniu półki. w zimę wstawię fotki z naszego wyjazdu
Nie jest autem marzeń ani oczkiem w głowie ale jest dobrym kompanem długich tras i za to jest traktowany z godnością.
Jazda autem nie jest najprzyjemniejsza bo z tyłu są resory zamiast sprężyn ale można się przyzwyczaić. dużym plusem są gabaryty oraz wysoka pozycja siedzenia.
moje aktualne spalanie w cyklu mieszanym to 6,37l/100km
poniżej fotki jak wyglądał a jak jest teraz:
Zakupiony w kraju przy przebiego 128kkm
aktualny przebieg 160kkm
5 osobowy
Prosty w budowie i w wyposażeniu:
Klimatyzacja manual
Centralny zamek
Otwieranie szyb z kluczyka
Auto Alarm
Wspomaganie
ABS
ASR
2x poduszka
Ciemne tylne szyby
Radio pioneer MP3
Światła przeciwmgłowe
Światła do jazdy dziennej DRL
Siatka grodziowa
Odsuwane tylne drzwi z prawej strony
lakier: srebrny metalik LA7W
naprawy:
wymiana amorków tył nie polecam blistein bo stukają lepsze są KYB 300zł
wymiana dwumasu docisku łożyska i sprzęgła zestaw LUK 1200zł
klocki przód bosch nie polecam piszczały prze pierwsze 5000km 130zł
olej leję 5w30 Castrol to 7tyś dolewka ok 0,5l wymiana co 15tyś 180zł
Brak przykrych doświadczeń i niespodziewanych przygód z autem co jest dla mnie bardzo ważne.
Auta używam intensywnie w pracy co widać na foto potrafi wziąć na siebie 800kg i swobodnie jechać.
Ma służyć mi w pracy ok 8h i po pracy 4os. rodzinie.
Np. wyjazd w góry z parą sanek 3 deskami snowboardowymi wózkiem dziecięcym kupą ciuchów bambetli pampersów itd. kończy się w bagażniku bez składania siedzeń i zawaleniu półki. w zimę wstawię fotki z naszego wyjazdu
Nie jest autem marzeń ani oczkiem w głowie ale jest dobrym kompanem długich tras i za to jest traktowany z godnością.
Jazda autem nie jest najprzyjemniejsza bo z tyłu są resory zamiast sprężyn ale można się przyzwyczaić. dużym plusem są gabaryty oraz wysoka pozycja siedzenia.
moje aktualne spalanie w cyklu mieszanym to 6,37l/100km
poniżej fotki jak wyglądał a jak jest teraz:
- Załączniki
Ostatnio zmieniony sob kwie 07, 2012 18:51 przez Tomaszs5, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Początkujący
- Posty: 19
- Rejestracja: pn mar 12, 2012 10:50
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Toruń
Widać dobre auta mamy
Mimo wszystko wychodzę z założenia że im więcej bajerów tym więcej do zepsucia
Poprzednio przerabiałem
Golf IV
Astre I i II,
Corse C i D ,
Combo te 5 aut było prostych i nie nawalało
Najgorzej i tak wypadła full wypasiona Renia Meganka II po lifcie: więcej stała u mechanika niż jeździła.
Otwierała sobie sama szyby w czasie jazdy których później niemożna był zamknąć a w tylnych lampach robiła się choinka.
Dmuchawa się rozpadła (1000zł)tak samo jak poduszka pod skrzynią i silnikiem.
Ale mało paliła 4,5l
Teraz mam caddy-laka i jest w miarę dobrze (gdyby nie ten dwumas)
Mimo wszystko wychodzę z założenia że im więcej bajerów tym więcej do zepsucia
Poprzednio przerabiałem
Golf IV
Astre I i II,
Corse C i D ,
Combo te 5 aut było prostych i nie nawalało
Najgorzej i tak wypadła full wypasiona Renia Meganka II po lifcie: więcej stała u mechanika niż jeździła.
Otwierała sobie sama szyby w czasie jazdy których później niemożna był zamknąć a w tylnych lampach robiła się choinka.
Dmuchawa się rozpadła (1000zł)tak samo jak poduszka pod skrzynią i silnikiem.
Ale mało paliła 4,5l
Teraz mam caddy-laka i jest w miarę dobrze (gdyby nie ten dwumas)