Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHold

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.
andreass211
Specjalista
Posty: 572
Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
Imię:: andrzej
Lokalizacja: stavanger
Podziękował: 82 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: andreass211 »

koledzy pytanko do tych co mają już pompe MK-60EC1 wiem że tam jest potrzeba dwie przejściówki lub nowe przewody do kół przednich zmieniał ktoś przewody w touranie? czy wszyscy jadą na przejściówkach?
pozdrawiam
Awatar użytkownika
jarry
Władca postów
Posty: 5698
Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
Imię:: Rołbert
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 584 razy
Otrzymał podziękowań: 828 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: jarry »

ja zmieniałem
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)


"Frustra vivit, qui nemini prodest"

*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

... i ja :D
andreass211
Specjalista
Posty: 572
Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
Imię:: andrzej
Lokalizacja: stavanger
Podziękował: 82 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: andreass211 »

a można prosić o jakiś opis opisik ciężka sprawa z podmianką tych przewodów ile czasu zajęło Wam ta robota? ile rozbierania?
pozdrawiam
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

powiem tak, ten krotki czyli u Ciebie od pompy do prawego kola to pestka 10 min roboty, no ale ten dlugi czyli do lewego kola to... pare k..., ch... i z godzinke roboty :lol: ale zapytaj jarrego on to robil dwa razy :D :bry:
andreass211
Specjalista
Posty: 572
Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
Imię:: andrzej
Lokalizacja: stavanger
Podziękował: 82 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: andreass211 »

spoko zamówić muszę najpierw te przewody ile w ASO płaciliście ? noi sama pompa też jeszcze nie dotarła
pozdrawiam
Awatar użytkownika
jarry
Władca postów
Posty: 5698
Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
Imię:: Rołbert
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 584 razy
Otrzymał podziękowań: 828 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: jarry »

myślę że 40 minut na oba to realny czas, oczywiście z tego 39 minut to ten do koła kierowcy hehe
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)


"Frustra vivit, qui nemini prodest"

*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

no ja zamawialem w UK :) ale to groszowe sprawy, mysle, ze PL to tez nie jest jakis mega wydatek ;) sto pare zl czy jakos tak

-- Pt sty 08, 2016 19:00 --
jarry pisze:myślę że 40 minut na oba to realny czas, oczywiście z tego 39 minut to ten do koła kierowcy hehe

hehehe :D trening czyni mistrza :brawa:
andreass211
Specjalista
Posty: 572
Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
Imię:: andrzej
Lokalizacja: stavanger
Podziękował: 82 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: andreass211 »

dla śmiechu w poniedziałek spytam ile w NO kosztuje to
pozdrawiam
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1218
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: hagio »

andreass211 pisze:dla śmiechu w poniedziałek spytam ile w NO kosztuje to
.jak już będziesz pytał to proszę zapisz numerki, chętnie kupię też takie same
PS. Czy ktoś z forum zakoduje pompę Abs 5q0 z końcówką A.jest możliwe że tylko on-line ?
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3413
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 114 razy
Otrzymał podziękowań: 696 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: spacewalker »

hagio pisze: PS. Czy ktoś z forum zakoduje pompę Abs 5q0 z końcówką A.jest możliwe że tylko on-line ?
tylko....
andreass211
Specjalista
Posty: 572
Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
Imię:: andrzej
Lokalizacja: stavanger
Podziękował: 82 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: andreass211 »

nie byłem w sklepie ale numerki mam od kolegi z forum
Rurka do koła przedniego prawego 1K1614724J albo redukcja M12->M10.
Rurka do koła przedniego lewego 1K1614723H albo redukcja M10->M12.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Johny7205
____________________
____________________
Posty: 623
Rejestracja: pt lis 16, 2012 22:29
Auto:: 1T2T21 1.9TDI Trendline+
Imię:: Janek
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 69 razy
Otrzymał podziękowań: 59 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: Johny7205 »

A jeśli chodzi o redukcje:
jaki powinny mieć skok gwintu: x1 czy x 1,25 ???
jaki materiał??? na aukcjach są ze stali +ocynk lub mosiądz
Coś??ktoś???na ten temat. Jakie doświadczenia???
Obrazek
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3413
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 114 razy
Otrzymał podziękowań: 696 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: spacewalker »

Johny7205 pisze:A jeśli chodzi o redukcje:
jaki powinny mieć skok gwintu: x1 czy x 1,25 ???
jaki materiał??? na aukcjach są ze stali +ocynk lub mosiądz
Coś??ktoś???na ten temat. Jakie doświadczenia???
http://www.touranklub.pl/forum/viewtopi ... +1#p195486
Awatar użytkownika
jarry
Władca postów
Posty: 5698
Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
Imię:: Rołbert
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 584 razy
Otrzymał podziękowań: 828 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: jarry »

Johny7205 pisze:jaki powinny mieć skok gwintu: x1 czy x 1,25 ???
x1
Johny7205 pisze:jaki materiał??? na aukcjach są ze stali +ocynk lub mosiądz
ja kupiłem z mosiądzu ale nie zamontowałem, jak szukasz to chętnie odsprzedam bo po zakupie jednak zamontowałem nowe oryginalne przewody hamulcowe od 1T3
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)


"Frustra vivit, qui nemini prodest"

*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
ODPOWIEDZ