Teraz jest Pn lis 24, 2014 12:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr paź 03, 2012 21:32 
Offline
____________________
____________________

Auto: Touran 1.9 TDI BXE 2006
Imię: Marcin
Dołączył(a): N maja 27, 2012 21:29
Posty: 340
Lokalizacja: York
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Witam

Chcialem sie zapytac tych z was ktorzy ustawiali sobie sami kat synchronizacji walka o wartosci jakie wam sie pokazywaly na vcds podczas ustawiania bo mam z tym problem u siebie a mianowicie to chodzi o to ze nie moge go ustawic na wartosc -0.5 czy tez -1.0 u mnie jest przez dlugi czas 0 przy czym przestawiajac go lekkimi skokami ok 1mm lub mniej jest przez dlugi okres 0 i pozniej skacze na -5.9 takze zastanawia mnie czy jest u mnie jakis problem z rozrzadem czy tez moze cos czujnik g40 nie dziala tak jak powinien przy czym przy ustawianiu pojawil mi sie blad ale po skasowaniu nie pojawia sie ponownie

000833 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 5
Mileage: 169189 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 13:54:58

Freeze Frame:
RPM: 924 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.01 V
Bin. Bits: 00001100
Idle Stabilization: 0.0°KW
(no units): 38.0

Moze macie jakies pomysly ? bede tez wdzieczny za wiadomosc jak to wyglada u was podczas ustawiania i gdzie znajduje sie czujnik g40 w BXE bo szukalem go przy kole zebatym od walka ale nie widac go tam chyba ze slabo sie przygladalem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr paź 03, 2012 22:32 
Offline
____________________
____________________

Auto: -
Imię: -
Dołączył(a): Wt kwi 10, 2012 20:33
Posty: 2438
Podziękował : 24 razy
Otrzymał podziękowań: 36 razy
collega, a po co chcesz go ustwaiac na -0,5 ,kto Ci tak nakazal, jesli masz wartosc 0 to masz super , nie kombinuj, nie badz nadgorliwy ,wartosc podczas uzytkowania moze sie zmienic, zostaw jak jest masz 100 % bardzo dobrze !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr paź 03, 2012 22:56 
Offline
____________________
____________________

Auto: Touran 1.9 TDI BXE 2006
Imię: Marcin
Dołączył(a): N maja 27, 2012 21:29
Posty: 340
Lokalizacja: York
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
lock00 napisał(a):
collega, a po co chcesz go ustwaiac na -0,5 ,kto Ci tak nakazal, jesli masz wartosc 0 to masz super , nie kombinuj, nie badz nadgorliwy ,wartosc podczas uzytkowania moze sie zmienic, zostaw jak jest masz 100 % bardzo dobrze !


Gdyby bylo ok to bym nie ruszal rzecz w tym ze zero ma duzy zakres ruchu na kole na poczatku jak kupilem auto byl na -2.5 chozil ok palil tez ok ale po wymianie 2 masy mialem jeszcze lekko nierowna prace silnika wiec postanowilem go przestawic na -0.5 bo z tego co sie naczytalem jest to najlepsza wartosc ale niestety nie udalo mi sie to i moge tylko ustawic 0 lub -5.9 przy czym na 0 auto jest mulowate i pali duzo a na -5.9 ma duzo wiecej mocy a pali tyle samo co na ustawieniu go na 0 z tym tylko ze chodzi duzo lepiej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr paź 03, 2012 23:06 
Offline
____________________
____________________

Auto: -
Imię: -
Dołączył(a): Wt kwi 10, 2012 20:33
Posty: 2438
Podziękował : 24 razy
Otrzymał podziękowań: 36 razy
pamietaj ze zakres dla rozdządu masz -6,+6 , dla mnie 0 jest idealne, lecz skoro sa watpliwosci proponowalbym tez poczekac na wypowiec kto korygowal przez VCDS, a takich jest pare osob :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr paź 03, 2012 23:19 
Offline
____________________
____________________
Avatar użytkownika

Auto: Touran 1.9tdi Bxe
Imię: Jacek
Dołączył(a): So mar 03, 2012 23:44
Posty: 1589
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował : 52 razy
Otrzymał podziękowań: 53 razy
Optymalne ustawienie to wartość -1 do -1.5 . Tak ustaw, a będziesz zadowolony z osiagow i spalania. Dla tego silnika ustawienie na 0 jest poprawne, ale zmienia początek wtrysku tak, że autko nie osiąga swojego pełnego potencjału..

_________________
Jacek V-TECH Łowicz
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: http://www.facebook.com/pages/V-Tech-Tuning-Łowicz/147295608667958

https://www.facebook.com/pages/Regeneracja-turbosprężarek-Łowicz-V-tech/482649295200944?ref=hl

3xTouran z forum jednego dnia = 30% rabatu od cen wyjsciowych ;) - zapraszam

tel.509963064

Kaliska 41, 99-400 Łowicz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr paź 03, 2012 23:28 
Offline
____________________
____________________

Auto: -
Imię: -
Dołączył(a): Wt kwi 10, 2012 20:33
Posty: 2438
Podziękował : 24 razy
Otrzymał podziękowań: 36 razy
JacaTouran, tyle ze np. wartość miedzy -0,5 ,a -1 sie zmienia po odpaleniu auta, raz jest tak, a raz tak :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 04, 2012 04:02 
Offline
____________________
____________________

Auto: Touran 1.9 TDI BXE 2006
Imię: Marcin
Dołączył(a): N maja 27, 2012 21:29
Posty: 340
Lokalizacja: York
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
JacaTouran napisał(a):
Optymalne ustawienie to wartość -1 do -1.5 . Tak ustaw, a będziesz zadowolony z osiagow i spalania. Dla tego silnika ustawienie na 0 jest poprawne, ale zmienia początek wtrysku tak, że autko nie osiąga swojego pełnego potencjału..


Problem w tym ze nie da sie u mnie ustawic takich wartosci wystepuje 0 przez ruch paru mm i skacze pozniej na -5.9 dlatego bardziej szukam przyczyny dlaczego tak sie dzieje ustawialem to wczesniej w sharanie i bylo ok chyba ze w touranie potrzebne sa blokady zeby idelanie ustawic ? dodam ze robie to luzujac 3 srubt na kole zebatym walka rozrzadu i srodkowa przesowam temp. 85-90


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 04, 2012 08:14 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: MK6 GTI 2.O TSI CCZB
Imię: Mateusz
Dołączył(a): Pt cze 10, 2011 09:21
Posty: 3416
Lokalizacja: Zielona Góra Poznań
Podziękował : 16 razy
Otrzymał podziękowań: 92 razy
Problemem jest wiazka czujnika lub sam czujnik. Zacznij od sprawdzenia kabli,a później czujnik. Temat o skałach g40 znajdziesz niżej w dziale silnik

_________________
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 04, 2012 08:50 
Offline
____________________
____________________

Auto: Touran 1.9 TDI BXE 2006
Imię: Marcin
Dołączył(a): N maja 27, 2012 21:29
Posty: 340
Lokalizacja: York
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
A ten czujnik w silniku bxe jest napewno pod kolem walka bo jakos nie moge go tam wymacac ?

_________________
Moja niebieska strzała


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 04, 2012 09:58 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: MK6 GTI 2.O TSI CCZB
Imię: Mateusz
Dołączył(a): Pt cze 10, 2011 09:21
Posty: 3416
Lokalizacja: Zielona Góra Poznań
Podziękował : 16 razy
Otrzymał podziękowań: 92 razy
a czy zagladales do tematu o którym ci mówiłem? najwidoczniej nie,bo tam zrobiłem nawet zdjęcia gdzie on jest w 1.9....to najpierw to zrób a później pytaj jakbyś nie wiedział..

temat jest na 4 stronie..

_________________
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 04, 2012 10:37 
Offline
____________________
____________________

Auto: Touran 1.9 TDI BXE 2006
Imię: Marcin
Dołączył(a): N maja 27, 2012 21:29
Posty: 340
Lokalizacja: York
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Muti napisał(a):
a czy zagladales do tematu o którym ci mówiłem? najwidoczniej nie,bo tam zrobiłem nawet zdjęcia gdzie on jest w 1.9....to najpierw to zrób a później pytaj jakbyś nie wiedział..

temat jest na 4 stronie..


Sorry ale gdybys uwaznie przeczytal post wyzej to wiedzial bys ze chyba jednak zagladalem do tego posta i widzialem zdjecie bo wiem gdzie powinien byc ale nie moge go tam wymacac palcem i tez go nie widzialem patrzac w to miejsce u siebie w samochodzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 04, 2012 10:43 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: MK6 GTI 2.O TSI CCZB
Imię: Mateusz
Dołączył(a): Pt cze 10, 2011 09:21
Posty: 3416
Lokalizacja: Zielona Góra Poznań
Podziękował : 16 razy
Otrzymał podziękowań: 92 razy
Zapewniam Cię że musi tam byc... Od pierwszych TDI z G40 tam się on znajduje.. Jedynie w 2.0TDI jest pod innym kątem ale tez tam jest..

_________________
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 04, 2012 15:48 
Offline
____________________
____________________

Auto: Touran 1.9 TDI BXE 2006
Imię: Marcin
Dołączył(a): N maja 27, 2012 21:29
Posty: 340
Lokalizacja: York
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Musze sprawdzic jeszcze raz z latarka mam nadzieje ze znajde ;] a masz pewnosc ze to czujnik jest walniety ? bo on pokazuje blad tylko podczas ustawiania a po ustawieniu jak skasuje blad to juz sie nie pojawia tylko tyle ze te wartosc 2 tylko pokazuje w vcds

_________________
Moja niebieska strzała


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 04, 2012 16:07 
Offline
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: MK6 GTI 2.O TSI CCZB
Imię: Mateusz
Dołączył(a): Pt cze 10, 2011 09:21
Posty: 3416
Lokalizacja: Zielona Góra Poznań
Podziękował : 16 razy
Otrzymał podziękowań: 92 razy
napisałem przecież ze najpierw wiazka a później czujnik....kable są liche i się przecieraja

_________________
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 05, 2012 07:37 
Online
Władca postów
Avatar użytkownika

Auto: Mondeo MK4 Titanium X
Imię: Paweł
Dołączył(a): Pn maja 09, 2011 09:00
Posty: 3534
Lokalizacja: Łuków
Podziękował : 21 razy
Otrzymał podziękowań: 24 razy
Cytuj:
Optymalne ustawienie to wartość -1 do -1.5 . Tak ustaw, a będziesz zadowolony z osiagow i spalania. Dla tego silnika ustawienie na 0 jest poprawne, ale zmienia początek wtrysku tak, że autko nie osiąga swojego pełnego potencjału..


Jacku, ja u siebie mam synchronizacje na + 2.6... robić cos z tym ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

regeneracja turbosprezarek | regeneracja wtryskiwaczy