Rosstech ma to po ludzku opisanesikorkaaa pisze:
00-Czujnik k1ta skretu kierownicy -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: Usterka 0010
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-144-G2V2.clb
Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 G
Komponent: EPS_ZFLS Kl.14 1401
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 2F6C2B20BE1D4D3940-807A
2 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one:
02546 - Po3o?enie krancowe uk3adu kierowniczego
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamro?ona:
Przebieg: 5000 km
Temperatura: 9.0*C
Napiecie: 14.10 V
Napiecie: 13.90 V
00778 - Czujnik k1ta skretu kierownicy (G85)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamro?ona:
-------------------------------------------------------------------------------
Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran / Golf
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3414
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 114 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czw gru 21, 2017 18:33
- Auto:: caddy 1.9tdi 2004
- Imię:: Leszek
- Lokalizacja: strangnas
- Podziękował: 1 raz
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
@ spacewalker dzięki za linka pomogło
Instrukcja kalibracji g85 jest wszędzie podobna ale dopiero w tym opisie robi się to w module 44 i tutaj już poszło gładko z g85 co prawda krańcowy z opisu nie chciał ruszyć pełne obroty gaszenie odpalanie i tak z 10 razy i zonk ale wyjazd na spory parking i przy 3 ósemce wspomaganie wróciło i lampka zgasła milowy krok do przodu .
mam jeszcze jeden błąd gdy włączę tempometr
błąd można skasować ale gdy manetkę dam na on błąd powraca
w blokach 006 w silniku wartości się zmieniają
próbowałem kilka razy aktywować i zezaktywować kodami 11463 16167
moduł kierownicy mam na 000042
Gdy na manetce jest on na desce świeci się lampka tempomatu ale po zapaleniu gaśnie i tempomat nie działa
Mile widziane wszelkie podpowiedzi
-- So lip 14, 2018 15:51 --
witam ponownie po dłuższej przerwie
Ja już sobie poradziłem z tempometrem
problem leżał w słabej jakości kabla
kupiłem kabel u chinczyka potem odleżał z 4 miesiące w szufladzie a jutro mam do zrobienia 1000 km wiec była mobilizacja
Poprzedni kabel to z 10cm ze szrotu plus kabel z jakiegoś starego zasilacza oczywiście łączenie lutowane i przy niebieskiej wtyczce lutowane no ale jak widać przepustowość tego kabla daje do życzenia
po wymianie działa od strzała
Mam jeszcze małe pytanko czy u was na desce po włączeniu na manetce na on cały czas się swieci ?
mam też passata i tam świeci tylko gdy ma zadaną predkość dasz sprzęgło lub hamulec i gasnie
Instrukcja kalibracji g85 jest wszędzie podobna ale dopiero w tym opisie robi się to w module 44 i tutaj już poszło gładko z g85 co prawda krańcowy z opisu nie chciał ruszyć pełne obroty gaszenie odpalanie i tak z 10 razy i zonk ale wyjazd na spory parking i przy 3 ósemce wspomaganie wróciło i lampka zgasła milowy krok do przodu .
mam jeszcze jeden błąd gdy włączę tempometr
Kod: Zaznacz cały
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl
Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 DM HW: 028 101 188 2
Komponent: R4 1,9L EDC G200SG 6045
Weryfikacja: 12345678 Numer seryjny: VWZ7Z0D0999839
Kodowanie: 0050071
Kod serwisu: WSC 00046 000 00000
VCID: 71E8ED5868A91BC916-8024
Znaleziono 1 b31d:
16952 - Prze31cznik uk3.utrzymywania zadanej predkooci jazdy (E45)
P0568 - 000 - niezrozumia3y sygna3
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 42.0 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Obci1?enie: 0.0 %
Napiecie: 11.86 V
Bity binarnie: 00101000
Bity binarnie: 00000000
(bez jednostek): 1.0
Kody gotowooci: 0 0 1 1 1
-------------------------------------------------------------------------------
w blokach 006 w silniku wartości się zmieniają
próbowałem kilka razy aktywować i zezaktywować kodami 11463 16167
moduł kierownicy mam na 000042
Gdy na manetce jest on na desce świeci się lampka tempomatu ale po zapaleniu gaśnie i tempomat nie działa
Mile widziane wszelkie podpowiedzi
-- So lip 14, 2018 15:51 --
witam ponownie po dłuższej przerwie
Ja już sobie poradziłem z tempometrem
problem leżał w słabej jakości kabla
kupiłem kabel u chinczyka potem odleżał z 4 miesiące w szufladzie a jutro mam do zrobienia 1000 km wiec była mobilizacja

Poprzedni kabel to z 10cm ze szrotu plus kabel z jakiegoś starego zasilacza oczywiście łączenie lutowane i przy niebieskiej wtyczce lutowane no ale jak widać przepustowość tego kabla daje do życzenia
po wymianie działa od strzała
Mam jeszcze małe pytanko czy u was na desce po włączeniu na manetce na on cały czas się swieci ?
mam też passata i tam świeci tylko gdy ma zadaną predkość dasz sprzęgło lub hamulec i gasnie
-
- Przeglądacz
- Posty: 105
- Rejestracja: sob gru 01, 2012 14:10
- Auto:: Scirocco VAN
- Imię:: Łukasz
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
Jeśli ktoś ma duże czerwone MFA i licznik od 2007 roku modelowego to po modyfikacji eepromu można włączyć wyświetlanie ustawionej prędkości na MFA a nie tylko kontrolka że tempomat jest aktywny. Jestem w trakcie testów i włączyłem to kopiując kawałek eepromu Passata ale to tylko 10 adresów więc pewnie szybko podam konkretny adres i bit który trzeba zmienić.
Krótki film o co chodzi:
https://www.youtube.com/watch?v=kPl--nnX3fw
Krótki film o co chodzi:
https://www.youtube.com/watch?v=kPl--nnX3fw
-
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: wt mar 12, 2019 17:57
- Auto:: Caddy 2,0 TDI
- Imię:: Arek
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 3 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
Przejrzałem forum i znalazłem dwa wątki dotyczące tempomatu. Ten i jeden jeszcze z tempomatem z kierownicą z platformy MQB, a że moje caddy 2016r jest na platformie PQ36 więc piszę tu i proszę o pomoc.
Więc tak: zakupiłem Caddy w wersji furgon z ubogim, podstawowym wyposażeniem. Postanowiłem trochę je wzbogacić. Miałem zwykłą kierownicę, dołożyłem taką z multifunkcją i tempomatem. Oczywiście wymieniłem taśmę z 5K0953569BB na 5K0953569AK, kierownicę na taką jaka powinna byc w caddy (nie jest ona z Golfa VII) (nie mam teraz jej nr) o taka:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/295d8e9f7d5371d9
VCDS w kole kierownicy w wartościach mierzonych "widzi" kiedy wciskane są poszczególne przyciski od tempomatu, a ten nie działa i sypie błędami w silniku i kole kierownicy jak w autoscanie, który poniżej wklejam. Dodam, że inne przyciski na kierownicy działają zgodnie z ich funkcjami. Czytałem na temat obecności pinów w 16-sto pinowej kości pod kierownicą, u mnie wygląda to tak:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/b0e5dff891310fde
https://www.fotosik.pl/zdjecie/658cb2a619ad49d2
A tu autoscan (częściowy):
Adres 01: Silnik (J623-DFSF) Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu SW: 04L 906 016 GJ HW: 04L 907 309 K
Komponent: R4 2,0L EDC H20 1666
Weryfikacja: 8AH20---
Kodowanie: 01110012042409090000
Kod serwisu: WSC 35110 790 50316
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906016GJ 001003
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016GJ_VN35.rod
VCID: 77FCD340CECD45F9D8-8022
Znaleziono 1 błąd:
17919 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45)
P0568 00 [039] - niezrozumiały sygnał
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 23060 km
Data: 2019.03.12
Czas: 14:26:19
Prędkość obrotowa silnika: 979.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 20.4 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 46 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.920 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Wersja układu ACC-Bit 0: 0
Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bit 0: 7
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bit 0: 0
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bit 8: 33
Wersja układu ACC (kodowanie)-Bit 0: 1
Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
Kody gotowości: 0 0 0 0 1
Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
Oznaczenie elementu SW: 5K0 953 501 CP HW: 5K0 953 569 AK
Komponent: LENKS.MODUL 016 0180
Weryfikacja: FF010042 Numer seryjny: 20150207201505
Kodowanie: 018A400008
Kod serwisu: WSC 19460 666 12345
Zbiór danych ASAM: EV_VW360SteerWheelUDS A03004
ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod
VCID: 7AFACA74FDDF5891A7-802E
Sterownik kierownicy wielofunkcyjnej:
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 2K0 959 442 HW: 2K0 959 442 Plik etykiet: 3C8-959-537.CLB
Komponent: E221__MFL-TAT H06 0023
Numer seryjny: 0611601335600169BA1B
Kodowanie: 280000
Znaleziono 1 błąd:
335876 - Magistrala danych układu napędowego
U0002 00 [009] - brak komunikacji
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 77
Przebieg: 22694 km
Data: 2019.02.27
Czas: 16:17:42
Pomocy, z góry dziękuje.
Więc tak: zakupiłem Caddy w wersji furgon z ubogim, podstawowym wyposażeniem. Postanowiłem trochę je wzbogacić. Miałem zwykłą kierownicę, dołożyłem taką z multifunkcją i tempomatem. Oczywiście wymieniłem taśmę z 5K0953569BB na 5K0953569AK, kierownicę na taką jaka powinna byc w caddy (nie jest ona z Golfa VII) (nie mam teraz jej nr) o taka:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/295d8e9f7d5371d9
VCDS w kole kierownicy w wartościach mierzonych "widzi" kiedy wciskane są poszczególne przyciski od tempomatu, a ten nie działa i sypie błędami w silniku i kole kierownicy jak w autoscanie, który poniżej wklejam. Dodam, że inne przyciski na kierownicy działają zgodnie z ich funkcjami. Czytałem na temat obecności pinów w 16-sto pinowej kości pod kierownicą, u mnie wygląda to tak:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/b0e5dff891310fde
https://www.fotosik.pl/zdjecie/658cb2a619ad49d2
A tu autoscan (częściowy):
Adres 01: Silnik (J623-DFSF) Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu SW: 04L 906 016 GJ HW: 04L 907 309 K
Komponent: R4 2,0L EDC H20 1666
Weryfikacja: 8AH20---
Kodowanie: 01110012042409090000
Kod serwisu: WSC 35110 790 50316
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906016GJ 001003
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016GJ_VN35.rod
VCID: 77FCD340CECD45F9D8-8022
Znaleziono 1 błąd:
17919 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45)
P0568 00 [039] - niezrozumiały sygnał
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 23060 km
Data: 2019.03.12
Czas: 14:26:19
Prędkość obrotowa silnika: 979.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 20.4 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 46 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.920 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Wersja układu ACC-Bit 0: 0
Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bit 0: 7
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bit 0: 0
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bit 8: 33
Wersja układu ACC (kodowanie)-Bit 0: 1
Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
Kody gotowości: 0 0 0 0 1
Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
Oznaczenie elementu SW: 5K0 953 501 CP HW: 5K0 953 569 AK
Komponent: LENKS.MODUL 016 0180
Weryfikacja: FF010042 Numer seryjny: 20150207201505
Kodowanie: 018A400008
Kod serwisu: WSC 19460 666 12345
Zbiór danych ASAM: EV_VW360SteerWheelUDS A03004
ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod
VCID: 7AFACA74FDDF5891A7-802E
Sterownik kierownicy wielofunkcyjnej:
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 2K0 959 442 HW: 2K0 959 442 Plik etykiet: 3C8-959-537.CLB
Komponent: E221__MFL-TAT H06 0023
Numer seryjny: 0611601335600169BA1B
Kodowanie: 280000
Znaleziono 1 błąd:
335876 - Magistrala danych układu napędowego
U0002 00 [009] - brak komunikacji
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 77
Przebieg: 22694 km
Data: 2019.02.27
Czas: 16:17:42
Pomocy, z góry dziękuje.
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
... moja rada, abys nie tracił czasu
ELSA w dłon i sprawdz schemat 16 steering wheel, na szybko widać, że brakuje CAN napędu (PIN 12 i 13 pusty) zresztą VCDS o tym mówi 
"Znaleziono 1 błąd:
335876 - Magistrala danych układu napędowego
U0002 00 [009] - brak komunikacji"
... potem kodowanie


"Znaleziono 1 błąd:
335876 - Magistrala danych układu napędowego
U0002 00 [009] - brak komunikacji"
... potem kodowanie
-
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: wt mar 12, 2019 17:57
- Auto:: Caddy 2,0 TDI
- Imię:: Arek
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 3 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
Dzięki za szybką odpowiedź. Ale:
Poza tym gdyby nie było CAN to skąd VCDS widziałby w wartościach mierzonych w kole kierownicy kiedy wciskam przyciski multifunkcji? (tak na mój mały rozumek)
nie mamyox pisze:ELSA w dłon

CAN jest w pinie 3 i 4.yox pisze:na szybko widać, że brakuje CAN napędu (PIN 12 i 13 pusty)
Poza tym gdyby nie było CAN to skąd VCDS widziałby w wartościach mierzonych w kole kierownicy kiedy wciskam przyciski multifunkcji? (tak na mój mały rozumek)
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
... echchch stjudentyArek80 pisze:CAN jest w pinie 3 i 4.
Poza tym gdyby nie było CAN to skąd VCDS widziałby w wartościach mierzonych w kole kierownicy kiedy wciskam przyciski multifunkcji? (tak na mój mały rozumek)

-
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: wt mar 12, 2019 17:57
- Auto:: Caddy 2,0 TDI
- Imię:: Arek
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 3 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
było się....yox pisze:echchch stjudenty


Mój VIN: WV1ZZZ2KZGX142837
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3414
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 114 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
Arek80 pisze:było się....yox pisze:echchch stjudentykilkanaście lat temu. Jak ten czas szybko leci... Panie Mareczku, na studiach dzieliliśmy się wiedzą tajemną podejrzy Pan w ELSIE jak podłączyć dla mojego auta CAN napędu w kość pod kierownicę? W nagrodę za duży uśmiech mojej żony?
Będzie mnie miała więcej dla siebie (przynajmniej ona sobie to tak tłumaczy).
Mój VIN: WV1ZZZ2KZGX142837
jak bys wkleił autoscan stary i nowy (przed i po wymianie 16th) to bys uprościł wszystkim .... a tak trzeba się dopytywać WTF.
wiec po kolei .... jak był zakodowany stary slizg ?
-
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: wt mar 12, 2019 17:57
- Auto:: Caddy 2,0 TDI
- Imię:: Arek
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 3 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
to mnie teraz zabiłeś. Stary ślizg będę miał w rękach po niedzieli. W każdym razie przed jego zmianą auto nie miało w ogóle tempomatu. Nawet tego w manetce.spacewalker pisze: jak był zakodowany stary slizg ?
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3414
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 114 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
straszneArek80 pisze: to mnie teraz zabiłeś. Stary ślizg będę miał w rękach po niedzieli. W każdym razie przed jego zmianą auto nie miało w ogóle tempomatu. Nawet tego w manetce.

- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
... a moja to co ? od macochy ?Arek80 pisze:Będzie mnie miała więcej dla siebie (przynajmniej ona sobie to tak tłumaczy).


-
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: wt mar 12, 2019 17:57
- Auto:: Caddy 2,0 TDI
- Imię:: Arek
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 3 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
0080060000spacewalker pisze:... jak był zakodowany stary slizg ?
zmieniłem kodowanie swojego ślizgu na:
Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
Oznaczenie elementu SW: 5K0 953 501 CP HW: 5K0 953 569 AK
Komponent: LENKS.MODUL 016 0180
Weryfikacja: FF010042 Numer seryjny: 20150207201505
Kodowanie: 008A460000
Kod serwisu: WSC 19460 666 12345
Zbiór danych ASAM: EV_SMLSNGVOLWS A01004
ROD: EV_SMLSNGVOLWSXS.rod
VCID: 7AFACA74FDDF5891A7-802E
Sterownik kierownicy wielofunkcyjnej:
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 2K0 959 442 HW: 2K0 959 442 Plik etykiet: 3C8-959-537.CLB
Komponent: E221__MFL-TAT H06 0023
Numer seryjny: 0611601335600169BA1B
Kodowanie: 280000
Nie znaleziono błędów.
i w silniku wtedy sprawa zaczęła wyglądać:
Adres 01: Silnik (J623-DFSF) Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu SW: 04L 906 016 GJ HW: 04L 907 309 K
Komponent: R4 2,0L EDC H20 1666
Weryfikacja: 8AH20---
Kodowanie: 01110012042409090000
Kod serwisu: WSC 35110 790 50316
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906016GJ 001003
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016GJ_VN35.rod
VCID: 77FCD340CECD45F9D8-8022
Nie znaleziono błędów.
Kody gotowości: 0 0 0 0 1
i.... tempomat nie działa

w wartościach mierzonych w kole kierownicy nie widzi wciskanych przycisków tempomatu, więc zmieniłem kodowanie ślizgu na:
Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
Oznaczenie elementu SW: 5K0 953 501 CP HW: 5K0 953 569 AK
Komponent: LENKS.MODUL 016 0180
Weryfikacja: FF010042 Numer seryjny: 20150207201505
Kodowanie: 008A460008
Kod serwisu: WSC 19460 666 12345
Zbiór danych ASAM: EV_SMLSNGVOLWS A01004
ROD: EV_SMLSNGVOLWSXS.rod
VCID: 7AFACA74FDDF5891A7-802E
Sterownik kierownicy wielofunkcyjnej:
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 2K0 959 442 HW: 2K0 959 442 Plik etykiet: 3C8-959-537.CLB
Komponent: E221__MFL-TAT H06 0023
Numer seryjny: 0611601335600169BA1B
Kodowanie: 280000
Nie znaleziono błędów.
a sterownik silnika wygląda tak:
Adres 01: Silnik (J623-DFSF) Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu SW: 04L 906 016 GJ HW: 04L 907 309 K
Komponent: R4 2,0L EDC H20 1666
Weryfikacja: 8AH20---
Kodowanie: 01110012042409090000
Kod serwisu: WSC 35110 790 50316
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906016GJ 001003
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016GJ_VN35.rod
VCID: 77FCD340CECD45F9D8-8022
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17919 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45)
P0568 00 [039] - niezrozumiały sygnał
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 23771 km
Data: 2019.03.21
Czas: 00:30:08
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 84 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 59 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 12.660 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Wersja układu ACC-Bit 0: 0
Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bit 0: 0
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bit 0: 0
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bit 8: 33
Wersja układu ACC (kodowanie)-Bit 0: 1
Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
18875 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45)
P0568 00 [036] - niezrozumiały sygnał
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 23770 km
Data: 2019.03.21
Czas: 00:26:38
Prędkość obrotowa silnika: 829.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 20.4 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 77 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 58 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 13.020 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Wersja układu ACC-Bit 0: 0
Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bit 0: 7
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bit 0: 0
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bit 8: 32
Wersja układu ACC (kodowanie)-Bit 0: 1
Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
17166 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45)
P0568 00 [101] - niezrozumiały sygnał
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 23770 km
Data: 2019.03.21
Czas: 00:26:38
Prędkość obrotowa silnika: 829.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 20.4 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 77 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 58 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 13.020 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Wersja układu ACC-Bit 0: 0
Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bit 0: 7
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bit 0: 0
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bit 8: 32
Wersja układu ACC (kodowanie)-Bit 0: 1
Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
Kody gotowości: 0 0 0 0 0
-- Wt mar 26, 2019 18:51 --
Znalazłem CAN napędu w Gateway`u pin 6,16 podałem na pin 12,13 u siebie pomogło tylko tym, że świeci esp i wspomaganie i błąd kalibracji czujnika skrętu G85
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
... po pierwsze kolego to zaczynasz tego moda od d... strony. Jak mozna kupowac "graty" a potem mysleć jak podłączyć ?
... co powinienes zrobić ? poszukac np. autoscan z caddy/sharan po 2016 z taką kierą jak Twoja, co tam znajdziesz ? np. kodowanie a przede wszystkim moduł kiery, który na 100 % obsłuzy tempomat z MFSW więc proszę np. Caddy 2017:
... co tam widzimy ? a no HW i SW (ważne !)
- kodowanie: czyli w byte 2 wartość "46" oraz ostatni byte wartość "08" (kiera MQB)
- kiera identyczna jak Twoja
Więc tak ma byc zakodowane, bo tak jest w oryginale. U Ciebie co ? kiera nie "gada" z ECU (CCS) czyli jaki wniosek ? (translator)
) ... moduł do d... nie wiem skąd wziąłeś info że "AK" obsłuży tempomat z kiery ? jakis autoscan ? bo wg. ETKA ten moduł to:
- wniosek ? zmiana modułu na taki, który podałem (patrz HW oraz SW) (HW 018 SW 0230)
Jesli to nie przyniesie efektu (nowy moduł + kodowanie) wtedy odpalamy ELSA i sprawdzamy podłączenie i jaka różnica ? jak wspomniałem wyżej u nas brak CAN napędu, nie musi to być oczywiście powód nie działającego tempomatu ale skoro jest to spróbujmy podłączyć, jak ? tak jak pisałeś do Gateway.
... oraz sprawdzamy w sterowniku silnika czy mamy podłączony ów CAN
T94/67 T94/68
Reasumując:
- kup kolego nowy moduł (HW 018 SW 0230) i zakoduj
- jesli bedą błedy, podłącz CAN napędu
- jesli wszystko zrobisz zgodnie ze sztuką, to MUSI działać w koncu to wciąż PQ35
P.S Zweryfikowanie tych informacji zajęło mi 20 min a Ty zamiast słuchać porad (instalacja ETKA, ELSA) wolisz zmieniać forum
i liczyć, że ktoś za Ciebie to zrobi. Napisałem to, bo być może odniesiesz sukces, wtedy inni skorzystają


... co powinienes zrobić ? poszukac np. autoscan z caddy/sharan po 2016 z taką kierą jak Twoja, co tam znajdziesz ? np. kodowanie a przede wszystkim moduł kiery, który na 100 % obsłuzy tempomat z MFSW więc proszę np. Caddy 2017:
... co tam widzimy ? a no HW i SW (ważne !)

- kodowanie: czyli w byte 2 wartość "46" oraz ostatni byte wartość "08" (kiera MQB)
- kiera identyczna jak Twoja
Więc tak ma byc zakodowane, bo tak jest w oryginale. U Ciebie co ? kiera nie "gada" z ECU (CCS) czyli jaki wniosek ? (translator)

- wniosek ? zmiana modułu na taki, który podałem (patrz HW oraz SW) (HW 018 SW 0230)
Jesli to nie przyniesie efektu (nowy moduł + kodowanie) wtedy odpalamy ELSA i sprawdzamy podłączenie i jaka różnica ? jak wspomniałem wyżej u nas brak CAN napędu, nie musi to być oczywiście powód nie działającego tempomatu ale skoro jest to spróbujmy podłączyć, jak ? tak jak pisałeś do Gateway.
... oraz sprawdzamy w sterowniku silnika czy mamy podłączony ów CAN

Reasumując:
- kup kolego nowy moduł (HW 018 SW 0230) i zakoduj
- jesli bedą błedy, podłącz CAN napędu
- jesli wszystko zrobisz zgodnie ze sztuką, to MUSI działać w koncu to wciąż PQ35
P.S Zweryfikowanie tych informacji zajęło mi 20 min a Ty zamiast słuchać porad (instalacja ETKA, ELSA) wolisz zmieniać forum






-
- Początkujący
- Posty: 24
- Rejestracja: wt mar 12, 2019 17:57
- Auto:: Caddy 2,0 TDI
- Imię:: Arek
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 3 razy
Re: Instrukcja instalacji Tempomatu CCS Caddy 2K / Touran /
Dzięki! Tobie zajęło 20 minut, ja walcze z tym dobre 2 miesiące. Odkurzyłem stary komp i usiadłem do instalacji ELSY, ale z moimi umiejętnościami hakerskimi nie idzie to gładko...
źródło:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... K0-953-569
Wg ross-tech ślizg, który podajesz z końcówką BC jest bez tempomatu
Jeszcze raz dzięki i wielki szacun!
MQB na pewno?yox pisze:- kodowanie: czyli w byte 2 wartość "46" oraz ostatni byte wartość "08" (kiera MQB)
5K0-953-569-AK may support 8T2 - Cruise control system (CCS) electronic with 2ZH Leather multi-function steering wheel controls. That should be cruise control via MFSW buttons but feel free to post in our forum if needed.yox pisze:nie wiem skąd wziąłeś info że "AK" obsłuży tempomat z kiery ?
źródło:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... K0-953-569
Wg ross-tech ślizg, który podajesz z końcówką BC jest bez tempomatu
Jeszcze raz dzięki i wielki szacun!