Temat jest dość obszerny, ja to robiłem u siebie ładnych kilka lat temu, o ile dobrze kojarzę to w Touranie miałem pompę MK60EC1 pierwszy w Polsce

W każdym razie się schodzi i manuala jak dotąd nie zrobiłem. Obiecuję się poprawić. A na razie wrzucam kabelkologię stosowaną bo wiele osób już mnie o nią prosiło, zawsze jakieś skany z karteczek im przesyłam więc może i pora żeby w cywilizowany sposób podzielić się tą wiedzą

Manual będę oczywiście stopniowo rozszerzał o kolejne rozdziały, trzymać kciuki

Różnice w podłączeniach elektrycznych pomp MK60, MK60-AT oraz MK60EC1. Mogą występować różnice przy zworach (BRIDGE) ponieważ ta zwora określa jakie mamy hamulce zamontowane (średnica tarcz). Podana pinologia dla VW Touran średnica tarcz 288mm.

Podaję moje kodowania pomp:
MK60 - 0023238
MK60-AT - 0039622
MK60EC1 nie podaję bo to zupełnie inna historia, między innymi trzeba do kodowania EC1 wrzucić kawałek własnego numeru VIN czyli każda pompa ma swoje indywidualne kodowanie. Ale oczywiście i to wyjaśnię z czasem jak zrobić
